Connect with us

Hi, what are you looking for?

CSR ONG

Programul „Masa Bunatatii”: 37.500 de mese calde au fost livrate personalului medical din prima linie

Logo Masa BunatatiiIn cadrul programului „Masa Bunatatii”, initiat de HORA, Organizatia Patronala a Hotelurilor si Restaurantelor din Romania, 16 restaurante din Bucuresti, Deva, Brasov si Drobeta-Turnu Severin au livrat 1.250 de mese calde pe zi personalului medical din prima linie si persoanelor fara adapost, timp de 30 de zile.

„Masa Bunatatii” si-a propus sa creeze un lant al faptelor bune in aceasta perioada dificila: companiile au sponsorizat HORA, care la randul sau a directionat fondurile catre 16 restaurante partenere; ulterior, acestea au pregatit si livrat 1.250 de mese calde zilnic catre persoanele care aveau nevoie – personalul medical care lupta cu virusul in spitale si pe ambulante, dar si persoanele defavorizate care se confrunta in fiecare zi cu lipsa hranei si a unor conditii decente de igiena si trai.

Industria HoReCa a fost unul dintre sectoarele cel mai puternic afectate de criza provocata de pandemie. Prin initiativa „Masa Bunatatii”, HORA Romania si companiile partenere au dorit sa ofere o mana de ajutor acestui sector. Astfel, peste 200 de persoane – chelneri, ospatari, bucatari, manageri – din 16 restaurante partenere au putut sa-si reia sau continue activitatea si sa pregateasca si sa livreze mesele calde celor care aveau mai mare nevoie de ele. Restaurantele partenere sunt membre HORA, iar selectia lor s-a realizat pe baza unor criterii stabilite de organizatie pentru a asigura cele mai bune conditii de pregatire si livrare a meselor: Loft, City Grill, Jerry’s Pizza, Trickshot, Kripton Delivery (Drobeta-Turnu Severin), Conacul Archia (Deva), Better Brands (produse Subway), Trattoria Paradis, l’Ladrino, Calif, La Mama, Zexe, Red Angus, Kané Group, Reina Events, Cofetaria Bombo (Brasov).

Primul partener care s-a alaturat initiativei a fost Philip Morris Romania, care a mobilizat si comunitatea din jurul brandului IQOS si partenerii de retail.

Peste 1.800 de utilizatori si parteneri  au donat puncte acumulate in conturile de utilizator, iar donatiile facute de acestia au fost triplate de companie. Toate punctele donate au fost transformate in fonduri directionate catre HORA. Datorita sustinerii lor, proiectul a putut fi demarat imediat: 37.500 de mese calde au fost livrate beneficiarilor: medici si personal medical din linia intai din Bucuresti, Deva, Brasov si Drobeta-Turnu Severin, precum si persoane fara adapost din Sectorul 3. Suma oferita de Philip Morris ca sponsorizare catre HORA a fost de 250.000 de euro.

2 Comments

2 Comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...

Featured

Peste 1800 de elevi și profesori din șase școli din Transilvania cu predare sau cu secții în limba germană au primit în toamna acestui...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...