Connect with us

Hi, what are you looking for?

CSR ONG

Programul „Masa Bunatatii”: 37.500 de mese calde au fost livrate personalului medical din prima linie

Logo Masa BunatatiiIn cadrul programului „Masa Bunatatii”, initiat de HORA, Organizatia Patronala a Hotelurilor si Restaurantelor din Romania, 16 restaurante din Bucuresti, Deva, Brasov si Drobeta-Turnu Severin au livrat 1.250 de mese calde pe zi personalului medical din prima linie si persoanelor fara adapost, timp de 30 de zile.

„Masa Bunatatii” si-a propus sa creeze un lant al faptelor bune in aceasta perioada dificila: companiile au sponsorizat HORA, care la randul sau a directionat fondurile catre 16 restaurante partenere; ulterior, acestea au pregatit si livrat 1.250 de mese calde zilnic catre persoanele care aveau nevoie – personalul medical care lupta cu virusul in spitale si pe ambulante, dar si persoanele defavorizate care se confrunta in fiecare zi cu lipsa hranei si a unor conditii decente de igiena si trai.

Industria HoReCa a fost unul dintre sectoarele cel mai puternic afectate de criza provocata de pandemie. Prin initiativa „Masa Bunatatii”, HORA Romania si companiile partenere au dorit sa ofere o mana de ajutor acestui sector. Astfel, peste 200 de persoane – chelneri, ospatari, bucatari, manageri – din 16 restaurante partenere au putut sa-si reia sau continue activitatea si sa pregateasca si sa livreze mesele calde celor care aveau mai mare nevoie de ele. Restaurantele partenere sunt membre HORA, iar selectia lor s-a realizat pe baza unor criterii stabilite de organizatie pentru a asigura cele mai bune conditii de pregatire si livrare a meselor: Loft, City Grill, Jerry’s Pizza, Trickshot, Kripton Delivery (Drobeta-Turnu Severin), Conacul Archia (Deva), Better Brands (produse Subway), Trattoria Paradis, l’Ladrino, Calif, La Mama, Zexe, Red Angus, Kané Group, Reina Events, Cofetaria Bombo (Brasov).

Primul partener care s-a alaturat initiativei a fost Philip Morris Romania, care a mobilizat si comunitatea din jurul brandului IQOS si partenerii de retail.

Peste 1.800 de utilizatori si parteneri  au donat puncte acumulate in conturile de utilizator, iar donatiile facute de acestia au fost triplate de companie. Toate punctele donate au fost transformate in fonduri directionate catre HORA. Datorita sustinerii lor, proiectul a putut fi demarat imediat: 37.500 de mese calde au fost livrate beneficiarilor: medici si personal medical din linia intai din Bucuresti, Deva, Brasov si Drobeta-Turnu Severin, precum si persoane fara adapost din Sectorul 3. Suma oferita de Philip Morris ca sponsorizare catre HORA a fost de 250.000 de euro.

2 Comments

2 Comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

Featured

Sistemul Coca-Cola in Romania (Coca-Cola HBC Romania si Coca-Cola Romania)  a lansat  Meniul Faptelor Bune, cu scopul de a ajuta cat mai multe persoane...

Featured

PENNY a inaugurat, alături de Habitat for Humanity, Centrul Comunitar din Buftea, un spațiu ce va funcționa ca un after-school și va deservi două...

Featured

Nestlé si-a propus ca pana in 2025 sa utilizeze doar ambalaje 100% reciclabile sau reutilizabile si sa reduca utilizarea materialelor plastice noi cu o...

Featured

Cu sprijinul LIDL România, Fundația pentru SMURD continuă extinderea programului național de dotare a celor mai aglomerate orașe din țară cu motociclete de intervenție...