Programul „Rabla pentru periuta ta” a schimbat aproape 10.000 de periute de dinti

Zambeste Romania_Rabla pentru periuta ta_Periute uzate_2015In cadrul caravanei Rabla pentru Periuta Ta, campania Zambeste Romania a oferit romanilor, gratuit, periute de dinti noi in schimbul celor uzate pentru al treilea an la rand. In acest an, caravana a ajuns in 6 orase si a schimbat aproape 10.000 de periute de dinti uzate cu unele noi, a oferit cupoane de reducere pentru pasta de dinti si i-a implicat pe cei mici in diverse activitati. Mesajul actiunii a fost unul foarte simplu, legat de necesitatea schimbarii periutei de dinti o data la trei luni. Potrivit celor mai recente studii de piata, care analizeaza obiceiurile de igiena orala de pe parcursul intregului an 2014 din perspectiva consumului, un roman isi schimba periuta de dinti o data la 1,5 ani. In Europa, 77% dintre germani respecta aceasta regula si isi schimba periuta cel Zambeste Romania_Standul Rabla pentru periuta taputin o data la 3 luni. La nivel rural, romanii isi schimba in continuare periuta de dinti numai o data la 10 ani.

Actiunile campaniei Zambeste Romania nu se opresc aici. Pe tot parcursul anului, activitati de educare cu privire la igiena orala se desfasoara si in mediul rural. Spre exemplu, pe tot parcursul lunii iunie 2015, in cadrul unui parteneriat cu Salvati Copiii, 1% din valoarea vanzarilor tuturor produselor Aquafresh, Sensodyne si Parodontax vor fi investite in tratamente stomatologice gratuite si imbunatatirea sanatatii orale a copiilor din trei comune sarace din Moldova: Ciprian Porumbescu din judetul Suceava, Vanatori Neamt, judetul Neamt si Mironeasa, Iasi”, spun initiatorii campaniei.

In toamna, Zambeste Romania va continua proiectul pilot implementat anul trecut, de a tine lectii pentru sanatate orala in bibliotecile ZR_Rabla Pentru Periuta tapublice din mediul rural. Anul trecut, cursurile s-au tinut in 30 de localitati din 9 judete, unde medici dentisti au prezentat regulile de igiena orala in fata a peste 3000 de parinti si copii.

De asemenea, in cadrul campaniei, romanii au la dispozitie aproximativ 1.400 de cabinete stomatologice in toata tara, care ofera consultatii sau detartraje gratuite pana la finalul anului. Oamenii pot gasi cabinetul stomatologic cel mai apropiat de casele lor, in lista disponibila pe www.zambesteromania.ro.

Campania Zambeste Romania a fost dezvoltata in 2012 de GSK Consumer Healthcare, sustinuta prin brandurile sale Aquafresh, Sensodyne, Parodontax si Corega, cu ajutorul specialistilor in igiena orala, pentru a facilita accesul la educatie si la preventie, in vederea imbunatatirii starii de sanatate orala in randul populatiei din Romania. Proiectul face parte din Platforma Europeana pentru o Sanatate Orala mai Buna (BOHEP), ampla initiativa europeana lansata in 2012.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.