Connect with us

Hi, what are you looking for?

Featured

Raiffeisen Bank continuă cursurile de educație financiară în 605 școli

Raiffeisen cursuri JARaiffeisen Bank și Junior Achievement România continua cursurile de educație financiară în 605 școli din România. Peste 27.400 de elevi din 605 școli din toată țara urmează cursuri de educație financiară în anul școlar 2020-2021.

De-a lungul celor zece ani ai programului de educație financiară derulat de Raiffeisen Bank și Junior Achievement, peste 108.000 de elevi și profesori au beneficiat de resurse și kit-uri educaționale gratuite, iar 15 licee au beneficiat de finanțări pentru îmbunătățirea condițiilor de învățare și acces la educație online.

 Ediția din acest an a programului aduce resurse și activități adaptate școlii online sau hibrid pentru alți 27.400 de elevi de școală generală și liceu și 1.000 de profesori. Resursele programului pot fi accesate de profesori și elevi prin intermediul platformei internaționale LMS JA Inspire și pot fi utilizate pentru lecții derulate sincron – bazate pe argumentare, creativitate și cooperare – și asincron – bazate pe exerciții interactive cu feedback imediat, materiale video, simulări și sugestii de documentare suplimentară. Programul cuprinde 6 module, cu conținut diferit în funcție de vârsta elevilor.

Corina_Vasile_Raiffeisen_Bank„Statisticile arată că doar 1 din 5 români are cunoștințe financiare de bază (conform Global Financial Survey). 2 din 5 români declară că situația lor financiară este mai degrabă precară și 35% dintre români se văd nevoiți să renunțe la unele lucruri pentru a face față cheltuielilor zilnice. 43% dintre familii își pot acoperi nevoile financiare lunare, dar nu mai pot pune nimic deoparte și doar 16% dintre români declară că au o viață financiară care le permite să și economisească. Scopul nostru este să îmbunătățim aceste statistici. Educația financiară este o materie neccesară în curricula școlară cât mai devreme – îi ajută pe elevi să facă alegeri chibzuite și să devină adulți cu un comportament financiar sănătos”, a declarat Corina Vasile, Director Comunicare și Relații Publice Raiffeisen Bank România.

 Activitățile din program au la bază principiul învățării practice (learning by doing) și pun bazele formării abilităților și atitudinilor de gestionare responsabilă a resurselor financiare la nivel personal, familial și comunitar. De asemenea, activitățile sunt dezvoltate în acord cu principiul secvențialității, creând suficiente contexte educaționale pentru exersarea acestora pe durata unui ciclu de învățare.

 Deși educația financiară la vârste mici este în atenția profesorilor, a părinților și a furnizorilor de formare, specialiștii subliniază faptul că varietatea de subiecte necesită ca perioada alocată acesteia să fie suficient de mare, astfel încât copiii să poată înțelege totul, să realizeze conexiuni între concepte și să aibă destule ocazii de a aplica în mod practic noțiunile învățate.

Digitalizarea activităților de educație financiară dezvoltate în cadrul parteneriatului a început în 2018 cu modulul ABCdar bancar, adresat elevilor de liceu, și este completată în acest an cu secvențe digital-interactive pentru elevii de clase primare și cu webinare live susținute de voluntarii Raiffeisen Bank.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...