Raiffeisen Bank – Raport de Responsabilitate Sociala Corporativa 2011

“Pentru Raiffeisen Bank, o societate sustenabila, in care generatiile viitoare sa isi poata atinge propriile obiective, este o societate in care exista o preocupare constanta pentru un mediu mai curat, in care oamenii au un nivel crescut de educatie generala si financiara si duc un stil de viata sanatos, in care cultura si arta sunt promovate. Fiind o companie prezenta in peste 200 de comunitati urbane mici, medii si mari din toate regiunile tarii, care deserveste aproape doua milioane de clienti, Raiffeisen Bank reprezinta una dintre fortele cheie din comunitate. Acest fapt este un motiv in plus sa ne asumam constant responsabilitatea de a influenta pozitiv comunitatile in care ne desfasuram activitatea, caci scopul final al politicilor de responsabilitate sociala este de a reactiona la contextul local si de a facilita schimbarea acestuia in sensul dezvoltarii sustenabile. Raportul anual1 privind responsabilitatea  corporativa isi propune sa puna la dispozitia tuturor celor interesati informatii privind activitatea bancii dincolo de raportarile financiare obligatorii. Pentru al treilea an consecutiv, raportul utilizeaza metodologia London Benchmarking Group (LBG)2 in privinta investitiilor in programe comunitare si, pentru al doilea an, modelul de raportare Global Reporting Initiative (GRI)3 pentru indicatorii privind guvernanta corporativa si comportamentul economic si social al companiei” – Corina Vasile – Directia Comunicare si Relatii Publice.

Raiffeisen Bank Raport de Responsabilitate Corporativa 2011

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.