Restaurantul IKEA: Mancare pregatita cu grija fata de oameni si de mediu

Catalog IKEA 2016_4 In meniul Restaurantului IKEA au intrat preparate ce necesita un consum redus de apa, dar si produse provenind din surse care respecta standarde inalte de lucru cu oamenii si mediul. Datele au fost facute publice odata cu lansarea Catalogului IKEA 2016. Noul catalog are 328 de pagini si se inspira din bucuria meselor impreuna, reflectand tema de anul acesta: „Gesturile mici conteaza”. Mancarea joaca un rol important in catalogul de anul acesta, asa ca o noutate prezenta in meniul Restaurantului IKEA este reprezentata de chiftelutele vegetariene si cele de pui, pregatite cu grija fata de oameni si de mediu. Chiftelutele de pui nu contin gluten si nici lactoza si presupun un consum redus de apa in procesul de preparare, iar cele vegetariene nu contin niciun ingredient de origine animala. De la 1 septembrie, orice meniuCatalog IKEA 2016_2 de chiftelute va putea fi comandat la jumatate de portie pentru copii, la jumatate din pret.
Totodata, in intervalul martie -august, nu mai putin de 5.840 kilograme de deseuri organice de la restaurantul IKEA au fost trimise catre o fabrica de biogaz si transformate in biomasa.

2013-Daniela_Stoican_PR_Manager_IKEA_RomaniaSarbatorim lucrurile care fac viata in jurul bucatariei sa fie mai armonioasa si ne facem timp pentru lucrurile mici care fac marile diferente. In paginile catalogului de anul acesta au prioritate bucatariile, produsele pentru gatit si servit, precum si produsele din departamentul IKEA FOOD. Este o tema care ne place si credem ca este extrem de relevanta si actuala pentru romani”, a declarat Daniela Stoican, PR Manager IKEA Romania.

Somonul servit in restaurantul IKEA provine de la o ferma certificata ASC (Aquaculture Stewardship Council). Certificarea ASC promoveaza consumul de peste provenind din surse care respecta standarde inalte de lucru cu oamenii si mediul: venituri corecte si stabile pentru familiile de pescari din tara de provenienta, grija ca stocurile de peste sa se refaca. In plus, IKEA colaboreaza cu ferme care au certificare ASC si pentru produsele din peste si fructe de mare disponibile in Bistro.

Studiu IKEA despre obiceiurile de acasa

Odata cu tema noului catalog este lansata si o noua analiza IKEA Group la nivel international. Life at Home Report are ca tema activitatileCatalog IKEA 2016_3 de zi cu zi legate de mancare si modul in care ne influenteaza ele starea de bine. Studiul global este bazat pe vizite desfasurate de Compania IKEA in casele oamenilor, pe studii interne ale IKEA Group, precum si pe raspunsurile a peste 8.500 de locuitori din 11 capitale ale lumii la un chestionar IKEA.

Compania IKEA Romania a replicat studiul si la nivel local: cea de-a doua editie a studiului Life at Home Report cerceteaza modul in care gatesc, servesc si isi depoziteaza mancarea locuitorii din Bucuresti. Datele au fost obtinute printr-un chestionar online distribuit prin e-mail si au raspuns 1.009 persoane cu varste cuprinse intre 18 si 60 de ani.

„Inovatia si dezvoltarea produselor IKEA se inspira din momentele acasa si chiar din problemele oamenilor, pentru care incercam sa propunem solutii. Studiul de piata Life at Home Report ne ajuta sa intelegem comportamentele si perceptiile legate de mancare si de activitatile din jurul acesteia. Reusim astfel sa ajungCatalog IKEA 2016_1em mai aproape de cei mai multi oameni prin produsele si mesajele potrivite,” a declarat Mihaela Muresan, Marketing Manager IKEA Romania.

Dintre rezultatele studiului:

  • 74% dintre bucuresteni sunt curiosi sa testeze noi feluri de mancare
  • Desi 79% au incredere in calitatile lor de bucatari, doar 22% dintre bucuresteni gatesc acasa in timpul saptamanii. Mai mult de jumatate dintre acestia (58%) spun ca timpul este principalul motiv pentru care ajung sa renunte la gatit
  • In comparatie cu media indicata in sondaj pe locuitorii altor capitale, bucurestenii spun ca au fost pretentiosi cu mancarea in copilarie cu procent cu 9% mai mare
  • 7 din 10 bucuresteni folosesc telefoane mobile sau tablete in timpul mesei, dar 52% nu se simt bine atunci cand altcineva foloseste telefonul la masa
  • Copiii joaca un rol important in bucatarie si in alegerea mancarii. 1 din 2 parinti crede ca este important sa implice copiii in activitatile din bucatarie si pentru 43% dintre bucurestenii intervievati, copiii au un cuvant de spus in alegerea felurilor de mancare
  • Desi declara ca se bucura atunci cand gatesc alaturi de familie si prieteni (75%), foarte putini dintre bucuresteni isi pregatesc mesele impreuna (22%).

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.