- Au fost acordate 65 de premii si mentiuni companiilor care au derulat proiecte de responsabilitate sociala in 2017 in cele 10 sectiuni ale competitiei
- Liudmila Climoc – CEO Orange Romania, Irina Ionescu – Coca Cola HBC Romania, ADDA & Dana Rogoz, Robert Diaconeasa si OMV Petrom au primit premii speciale pentru dedicarea de care au dat dovada in promovarea responsabilitatii sociale in Romania.
A sasea editie a celei mai importante competitii dedicate responsabilitatii sociale corporative – Romanian CSR Awards – si-a desemnat castigatorii.
Au fost acordate 65 de premii si mentiuni companiilor care au derulat proiecte cu impact in comunitati in anul 2017, in cele 10 sectiuni ale competitiei.
In cadrul galei au fost acordate si patru premii speciale, castigatorii acestora fiind nominalizati de catre echipa CSRmedia.ro.
La categoria CEO FOR CSR, castigatorul de anul trecut Steven van Groningen – CEO Raiffeisen Bank i-a inmanat trofeul castigatoarei din acest an Liudmila Climoc – CEO Orange Romania, iar Leader CSR a fost desemnata Irina Ionescu – Public Affairs & Communication Manager, Coca Cola HBC Romania.
ADDA & Dana Rogoz si-au adjudecat premiul Star CSR pentru implicarea de care au dat dovada in promovarea unor cauze sociale, iar Robert Diaconeasa, alis www.Daddycool.ro, a fost desemnat Vlogger-ul Responsabil al anului 2017.
Premiile I, pentru cele mai bune campanii din fiecare categorie au fost adjudecate de: TELUS International, Edenred Romania, Coca Cola HBC Romania, REWE Romania, NN Asigurari de Viata, Fundatia Orange, OMV Petrom, Mega Image, Holcim si Procter & Gamble.
„Se implinesc 6 ani de cand am decis sa organizam primul eveniment in care sa aducem in prim plan oamenii si companiile care dedica resurse si timp pentru a schimba in bine lumea in care traim. Anul acesta am avut un numar record de proiecte inscrise, o crestere de peste 30% comparativ cu anul trecut. Multumim tuturor celor care au inscris proiecte in competitie si partenerilor care au avut incredere in echipa CSRmedia.ro si au sustinut organizarea acestei editii aniversare”, a declarat Lacramioara Botezatu, organizator al competitiei Romanian CSR Awards.
Proiectele inscrise in competitie au fost evaluate de catre 11 membri ai Juriului, care au tinut cont de impactul si relevanta proiectelor pentru comunitati, numarul de beneficiari, de angajati si voluntari implicati in proiect, dar si de eficienta bugetului investit.
Evenimentul a fost sustinut, in calitate de Parteneri, de companiile: Ursus Breweries, Raiffeisen Bank, Coca-Cola HBC, Petrom, E.ON, KFC, TELUS International, Holcim, Aqua Carpatica, CEZ, Telekom si Penny Romania.
Sustinatori ai Galei au fost companiile: GoodSign, LUC by Raluca Barbu, Mind Shop si The Flower Society.
Partenerii media ai acestei competitii sunt: CSRmedia.ro, CAFEmedia.ro, CSRLeaders.ro, Bussines 24, Romania Pozitiva, TheTrends.ro ComunicatedeAfaceri.ro, Ziare.com si wwwCSRNews.ro
Lista completa a castigatorilor va putea fi gasita pe site-ul competitiei www.CSRawards.ro
Galeria FOTO de la Gala Romanian CSR Awards 2018 poate fi gasita AICI