Banner
Banner

Romanian Forum for Business Sustainability: Andreea Moldovan, General Manager Southern Europe Avon

Andreea Moldovan, General Manager Southern Europe Avon, a fost Speaker la Romanian Forum for Business Sustainability. ​

Evenimentul, organizat de CSRMedia.ro, a reunit lideri din companiile în care sustenabilitatea este un concept bine integrat în activitatea businessului.
Discuțiile s-au axat pe strategiile și raportarea de sustenabilitate, dar și pe modalitățile de rezolvare a provocărilor majore ale societății moderne în domenii cheie, precum risipa alimentară, educația, protecția mediului. ​De asemenea, speakerii evenimentului au prezentat
acțiunile pe care le derulează pentru a fi din ce în ce mai sustenabili,  dar și provocările pe care le au sau le preconizează pentru perioada următoare.

Expresia cel mai des folosita a fost „ÎMPREUNĂ!”



„S-au schimbat foarte multe lucruri în ultimii doi, trei ani, și au fost foarte multe provocări atât pentru businessuri, cât și pentru consumatorii finali, și pentru comunitățile noastre. Cred că ce s-a întâmplat în ultimii 2 ani, problemele urgente cu care se confruntă atât societatea, cât și planeta, au revenit la suprafață într-un mod mult mai puternic, mult mai accentuat. Atât criza comunitară, cât și criza climatică.

Ce am încercat noi să facem în acest context a fost să ne dublăm eforturile, aș putea spune, în a deveni un business mai sustenabil și mai rezilient. Asta începând de la felul în care ne producem, ne creăm produsele, și în eforturile de a ne reduce amprenta de carbon în toate operațiunile pe care le desfășurăm, dar și în felul în care ne susținem comunitățile.

Din punct de vedere sustenabilitate economică au fost foarte multe provocări în ultimii 2 ani, dar asta nu ne-a împiedicat deloc în a depune și mai mult efort în a susține comunitățile.

Legat de ce s-a schimbat în comunitatea noastră, a fost nevoie de un suport și mai mare, din punct de vedere de sustenabilitate economică a comunității. Pentru că oamenii au avut multe provocări financiare, iar modelul nostru de business, prin natura lui, susține independența financiară, oportunități economice pentru femei în special, dar și o susținere mentală, emoțională și de empowered a femeilor care au avut nevoie de susținere în această perioadă mai mult decât oricând de suport, atât din punct de vedere emoțional, să reziste în toată presiunea care s-a creat, dar a fost o perioadă în care și violența domestică a răbufnit, femeile stând mai mult acasă, și atunci a fost nevoie și de suportul nostru acolo.

Pe lângă cele 2 cauze sociale pe care le susținem Lupta împotriva cancerului de sân și Lupta împotriva violenței domestice, pe care nu le-am am abandonat, dimpotrivă, am depus și mai mult efort în această perioadă să le susținem, am susținut și refugiații din Ucraina, atât prin donații la nivel global, către Crucea Roșie, dar și prin donații locale, atât prin produse cât și financiar și printr-o echipă care a funcționat la toate cele 4 puncte de frontieră susținând femeile refugiate să își continue viața într-un mod cât mai decent aici.

Legat de pandemie, proiectul Cancel Cancer, care este proiectul nostru de suflet, unde-i avem parteneri pe Kaufland, practic ne-a ambiționat și mai tare. Și, în ciuda faptului că am avut restricții de pandemie incredibile, am reușit să facem acea Caravană prin țară, reușind să ne conformăm tuturor cerințelor care au fost în acel moment și să oferim femeilor din România care nu au acces la screening mamar să facă un pas în această direcție.

În ceea ce privește ingredintele, 86% din ingrediente sunt din surse naturale și continuăm în direcția asta. Am reușit să salvăm 195 de tone de plastic și continuăm la fel. Noi nu suntem încă pe zero plastic, din păcate, dar ne luptăm cu asta. Am reușit să economisim 43 de mii de metri cubi de apă în procesul de producție. Pas la pas, de la un an la altul, vrem să facem acest efort.

banner

În zona de human kind ne propunem să susținem în continuare cele 2 cauze foarte relevante pentru femei, în general. Doar anul trecut, 2,4 milioane de femei au fost diagnosticate cu cancer de sân. La fel, 1 din 3 femei sunt expuse, pe parcursul vieții, violenței domestice. Sunt niște cauze care au scalabilitate și vrem să le susținem în continuare, să creștem fondurile de la an la an, și să facem și mai mult în această direcție.
Avem și un obiectiv legat de modul în care se produc sursele și modul de producere a materiilor prime pe care noi le folosim, și obiectivul nostru este ca până în 2025 să avem 100% trasabilitate atât a sursei cât și a modului de obținere a materiei prime”- a declarat Andreea Moldovan, General Manager Southern Europe Avon, la Romanian Forum for Business Sustainability. ​


VEZI cum a fost la Romanian Forum for Business Sustainability (VIDEO)

Adaugă un comentariu

* Prin utilizarea acestui formular sunteți de acord cu stocarea și tratarea datelor dumneavoastră de către acest site web.