Banner
Banner

Romanian Forum for Business Sustainability: Marco Hößl – CEO Kaufland România & Moldova – Tot ce facem la Kaufland este despre a acționa pentru viitor!

Marco Hößl – CEO Kaufland România & Moldova fost prezent la Romanian Forum for Business Sustainability. ​
Evenimentul, organizat de CSRMedia.ro , a reunit lideri din companiile în care sustenabilitatea este un concept bine integrat în activitatea businessului.
Discuțiile s-au axat pe strategiile și raportarea de sustenabilitate, dar și pe modalitățile de rezolvare a provocărilor majore ale societății moderne în domenii cheie, precum risipa alimentară, educația, protecția mediului. ​ De asemenea, speakerii evenimentului au prezentat
acțiunile pe care le derulează pentru a fi din ce în ce mai sustenabili,  dar și provocările pe care le au sau le preconizează pentru perioada următoare.

Expresia cel mai des folosita a fost „ÎMPREUNĂ!”



Marco Hößl – CEO Kaufland România & Moldova: Tot ce facem la Kaufland este despre a acționa pentru viitor!

Societatea s-a confruntat în ultimii ani cu multe probleme sensibile, majore. Oamenii s-au uitat catre branduri cu speranță. Publicul este tot mai constient de rolul unui business în societate.

Valorile s-au resetat. Mediul, sănătatea contează astăzi mai mult ca oricând. Pentru echipa Kaufland ultimii 3 ani au venit cu multe provocări, dar le-am transformat în oportunități, pentru parteneri, clienți și colegi. Ne-am concentrat pe mediu, pe sustenabilitate, pe oameni, pentru că este un model de business în care cred.

Tot ce facem la Kaufland este despre a acționa pentru viitor.  Reciclăm, Reutilizăm, producem și folosim energie verde. Sprijinim producătorii locali, angajăm colegi cu dizabilități, susținem educația, cultura, consumul responsabil și viața sănătoasă. Grija noastră pentru mediu înseamnă proiecte concrete. Strategia Grupului Reset plastic este la fel de importantă precum cea de creștere a businessului. Nu poți avea o afacere puternică și sănătoasă fără să respecți criteriile de dezvoltare durabilă. Suntem pionieri pe zona de reciclare. Avem grijă ca oricine vrea să recicleze să o facă simplu și comod.

Vrem să inspirăm, să educăm, iar educația timpurie este foarte importantă. De aici și ideea Grădiniței Reciclării, o inițiativă Kaufland adresată copiilor.  Sunt tatăl a două fiice minunate și știu cât de mult contează să investim azi în generațiile de mâine. Să-i ajutăm să crească frumos, sănătos, cu grijă față de mediu.

Am fost alături de oameni. Am deschis prima cantină socială pentru comunitate și reducerea risipei alimentare. Dincolo de mesele calde, am creat locuri de muncă pentru refugiați ucrainieni. Sustenabilitatea înseamnă și produse locale, proaspete. Înseamnă susținerea și promovarea producătorilor români.

Peste 80 la sută dintre furnizorii Kaufland România sunt locali. În octombrie, alături de partenerii nostri am inaugurat Green Hub Kaufland by Ultrea Greens. Un proiect amplu de mediu și agricultură.  O microseră unică în România. Un proiect despre viitor. Relevant pentru societate și economie.

Anual, peste 8 milioane de euro îi investim în comunitate.

În Germania avem o expresie “Acțiunile vorbesc mai mult decât cuvintele”. Atât eu cât și colegii credem că acțiunile noastre pot să vorbească de la sine. Anul acesta, odată cu împlinirea vârstei de 46 de ani am ales să dedic 46 de ore acțiunilor umanitare alături de voluntari. 

Sper ca exemplele pe care vi le-am dat să vă inspire, să vă îndrume, să vă ajute să fiți mai conștienți de puterea de schimbare pe care o are fiecare dintre noi!”, a declarat Marco Hößl – CEO Kaufland România & Moldova, în cadrul Romanian Forum for Business Sustainability.

 



Adaugă un comentariu

* Prin utilizarea acestui formular sunteți de acord cu stocarea și tratarea datelor dumneavoastră de către acest site web.