Rompetrol este si in acest an partener al Concursului International George Enescu

Rompetrol_partener_Festival_George_Enescu_01_2013KMG International, prin compania membra Rompetrol Well Services, continua parteneriatul de sustinere a celui mai important concurs muzical care promoveaza identitatea culturala a Romaniei – Concursul International George Enescu, ajuns in 2014 la cea de-a XVI-a editie. Concursul se desfasoara in perioada 6- 27 septembrie in Bucuresti si cuprinde 4 sectiuni: vioara, violoncel, pian si compozitie. In deschiderea evenimentului, pe 6 septembrie la Ateneu, vor concerta – pianistul kazakh Amir Tebenikhin (laureat al concursului in 2009) si violonistul roman Alexandru Tomescu (laureat al editiei din 1999), alaturi de Orchestra Filarmonica George Enescu.Rompetrol_partener_Festival_George_Enescu_2013

Azamat Zhangulov, Vicepresedinte Senior al Grupului Rompetrol“Continuarea acestui parteneriat vine sa intareasca vocatia internationala a celor doua branduri si a produselor sale de exceptie si, in mod direct, sa contribuie la consolidarea unui brand de tara care promoveaza corect imaginea Romaniei in afara granitelor. Noi, oamenii din Rompetrol, suntem onorati si mandri sa sustinem concursul si festivalul si sa oferim publicului o parte din magia si muzica lui George Enescu!”, a declarat Azamat Zhangulov, Vicepresedinte Senior KMG International.

Concurentii inscrisi la editia din aceasta toamna a Concursului International „George Enescu”, care deschide drumuri pentru tinerii artisti din toata lumea, provin din 36 de tari, iar premiile din cadrul concursului ajung la 100.000 euro.

Mihai Constantinescu- director executiv al Festivalului si al Concursului Enescu„Romania conteaza pe piata muzicala internationala si acest lucru se vede si la Concursul International George Enescu, pentru ca este un eveniment care ofera oportunitatea tinerilor artisti de a incepe o cariera muzicala recunoscuta la nivel mondial. Cu o traditie de a lansa artisti deveniti mari nume ale muzicii clasice de astazi, Concursul George Enescu consolideaza, alaturi de Festivalul Enescu, importanta Romaniei pe piata culturala internationala. Ne bucuram sa ii avem alaturi Concurs pe Rompetrol. Acesta colaborare este o dovada frumoasa despre importanta partenerierii cu organizatiile private pentru a face un proiect de interes public”, a declarat Mihai Constantinescu, directorul executiv al Festivalului si al Concursului Enescu.

Construit ca o prelungire fireasca a Festivalului „George Enescu”, cel mai important eveniment cultural international organizat de Romania si un adevarat brand cultural de tara, Concursul International „George Enescu” readuce in spatiul public valorile in care credea insusi George Enescu, singurul compozitor roman care a intrat in patrimoniul cultural universal: generozitatea, creativitatea si originalitatea.

KMG International a ales sa sustina cultura la nivel de platforma de CSR din 2011, odata cu a XIX-a editie a Festivalului si Concursului International George Enescu. Printre initiativele de anul acesta, Grupul a achizitionat si donat Orchestrei Romane de Tineret o harpa americana Lyon & Healy. Investitiile Grupului in domeniul culturii din ultimii 3 ani se ridica la aprox. 350.000 USD.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.