Rompetrol indeamna la responsabilitate, rasplatind eforturile romanilor care stau acasa

Stationezi si castigiRompetrol lanseaza campania promotionala Stationezi si castigi prin care sustine masurile de preventie si protectie pe durata pandemiei si recompenseaza comportamentul responsabil al cetatenilor.

In aceasta perioada, acestia pot acumula de acasa puncte, pe care le pot transforma dupa incetarea starii de urgenta in vouchere de reduceri pentru produse Rompetrol.

Pentru campania Stationezi si Castigi, in aplicatia Rompetrol Go, a fost creata noua sectiune Stay, unde utilizatorul poate comunica locatia (adresa de domiciliu sau resedinta). Utilizatorii trebuie sa permita si sa confirme ca sunt acasa prin intermediul notificarilor primite in aplicatia Rompetrol Go acumuland, astfel, puncte Stay.

„Prin mesaje care valorizeaza comportamentul preventiv si solidar societatii, aflata acum in izolare, prin campania Stationezi si Castigi si aplicatia noastra Rompetrol Go, incercam sa stimulam adoptarea masurilor responsabile. Rasplatim efortul clientilor nostri si ii recompensam pe toti cei care fac fata in continuare perioadei de izolare. La momentul in care vom putea circula mai in siguranta, ii vom astepta din nou in benzinarii cu produse si premii noi”, a declarat Sorina Fister-Talasman, Marketing Manager in cadrul Rompetrol Downstream.

Incepand cu 16 mai 2020, punctele Stay vor putea fi folosite ca vouchere pentru reduceri la produse in restaurantele hei din statiile de distributie carburanti din reteaua Rompetrol. Fiecare 10 puncte Stay se pot schimba cu unul dintre voucher-ele care ofera reduceri la produsele aflate in promotie.

In plus, cei care strang 30 de puncte Stay intra automat in extragerea pentru unul din cele 1.000 de premii selectionate. Promotia include 600.000 de vouchere, lista fiind disponibila in aplicatie, si 1.000 de premii prin tragere la sorti.

Aplicatia Rompetrol Go, dezvoltata de GMP + WEBSTYLER, poate fi descarcata gratuit din Google Play si Apple Store.

“Acum, mai mult ca niciodata, este momentul ca brand-urile mari sa se comporte ca adevarate modele si sa inspire, nu doar prin mesaje incurajatoare, dar si prin fapte. Iar Rompetrol nu face exceptie. Un brand a carui esenta este despre mobilitate ia atitudine si nu doar te incurajeaza sa stai in casa, dar te si premiaza daca o faci. Ideea ne-a venit de la numele platformei Rompetrol a carei aplicatie de mobil se numeste Rompetrol Go. De data asta, cu un twist: In perioada urmatoare, Rompetrol Go te premiaza cand Stay… acasa”, a declarant  Mihai Fetcu, Executive Creative Director, GMP+WEBSTYLER.

Mentionam ca prelucrarea  datelor cu caracter personal se va realiza doar cu consimtamantul participantilor si in conformitate cu dispozitiile legale aplicabile. Mai multe detalii despre prelucrarea datelor cu caracter personal ale participantilor sunt prevazute in Regulamentul campaniei promotionale si in Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal disponibile.

Mai multe detalii despre campania Stationezi si Castigi pot fi regasite AICI

Rompetrol – KMG International sprijina eforturile autoritatilor si al cetatenilor in contextul pandemiei COVID-19, prin asigurarea de resurse pentru sistemul de sanatate romanesc.

Prin intermediul parteneriatelor cu Fundatia pentru SMURD si Asociatia Daruieste Aripi, compania a donat carburant pentru transportul medical de urgenta, a contribuit la achizitia de kituri de testare PCR, consumabile si aparatura medicala pentru cadrele medicale si de cercetare, sprijina achizitionarea unei platforme de analize probe biologice prin tehnica Real Time PCR.

Totodata, in parteneriat cu Societatea Nationala de Cruce Rosie din Romania, compania finanteaza achizitia unei unitati mobile de terapie intensiva cu o capacitate de 12 paturi, care urmeaza sa fie donata Departamentului pentru Situatii de Urgenta (IGSU).

Sprijinul Rompetrol pentru lupta impotriva pandemiei COVID -19 se ridica la 400.000 USD.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.