CSRmedia
CSRmedia
CSRmedia - publicatie premiata de Familia Regala a Romaniei

Romtelecom a lansat o carte electronica gratuita pentru gestionarea violentei verbale

Romtelecom a lansat o carte electronica gratuita cu benzi desenate, ce se vrea a fi un ghid inteligent pentru toti cei care isi doresc sa poata gestiona violenta verbala cu ajutorul cuvintelor. E-book-ul cuprinde 6 cazuri care descriu unele dintre cele mai frecvente situatii din sfera violentei verbale, iar finalul este unul al solutiilor propuse de psihologii implicati in aceasta campanie. Initiativa face parte din campania Cuvintele dor, nu-iasa?, lansata de Romtelecom si Asociatia Telefonul Copilului cu doua saptamani in urma. Lansarea cartii electronice marcheaza o noua etapa a proiectului, menit sa atraga atentia asupra consecintelor pe termen lung ale violentei verbale si asupra solutiilor de gestionare a acesteia.

”Am gandit acest e-book ca pe un instrument la indemana oricui, nesofisticat, usor de accesat oricand si realizat intr-o maniera prietenoasa. Am ales sa folosim benzi desenate pentru a exemplifica cateva cazuri de violenta si solutii de reactie, pentru ca transmit mai usor si mai plastic toate aceste mesaje. Se vor regasi multi tineri in aceste cazuri, iar daca aceasta lectura le va atrage atentia si ii va face sa constientizeze niste lucruri, avem un castig urias si un pas inainte. O prima idee buna insamantata, atrage altele bune si tot asa”, a declarat Cristina Popescu, Director Comunicare Romtelecom.

In cadrul campanie au avut loc si doua ateliere gratuite, unul dedicat tinerilor si unul parintilor, in care s-a discutat deschis despre violenta verbala si consecintele adeseori grave ale acesteia, printre care violenta fizica. Ambele ateliere au beneficiat de prezenta specialistilor implicati in campanie, care le-au oferit, atat tinerilor, cat si adultilor participanti, exemple concrete si vizuale de situatii de violenta, dezbatand cele mai fine mecanisme ale acesteia, dar si modalitati de gestionare general valabile.

Campania a mai apelat si la alte metode mai putin conventionale pentru propagarea mesajului sau de descurajare a violentei verbale in randul tinerilor si copiilor, precum Imnul campaniei, care trateaza prin versuri inteligente situatii comune in care se pot regasi multi dintre tineri. In acelasi timp, ofera si posibile solutii pentru cazuri de conflict verbal, sustinand ideea dialogului, a comunicarii adecvate si a egalitatii intre tineri.

Adaugă un comentariu

* Prin utilizarea acestui formular sunteți de acord cu stocarea și tratarea datelor dumneavoastră de către acest site web.