Connect with us

Hi, what are you looking for?

Featured

Samsung: 25 de proiecte in a doua etapa a competiției Solve for Tomorrow

Infografic_Solve for Tomorrow by Samsung_Social MediaSamsung România a selectat cele 25 de proiecte care vor intra în a doua etapă a competiției naționale Solve for Tomorrow by Samsung, destinată elevilor de liceu. Aflată la prima ediție în România, competiția a adunat 242 înscrieri la nivel național în perioada 8 septembrie – 8 octombrie 2021, 144 de proiecte fiind înscrieri în echipă, în timp ce 98 au fost înscrieri individuale.

În ceea ce privește categoriile de concurs, au fost înregistrate 98 proiecte în categoria Mediu Înconjurător, 32 în Diversitate și Incluziune Socială, 78 în Educație și 34 în Dezvoltare Durabilă.

Selecția a fost realizată ținând cont de o serie de criterii atent definite: justificarea nevoii pe care participantul dorește să o adreseze, justificarea soluției propuse în raport cu nevoia identificată, abordarea inovatoare și realistă, precum și modul în care este valorificată utilizarea tehnologiei în cadrul soluției propuse. Lista celor 25 de proiecte selectate poate fi vizionată aici.

„Ne bucurăm foarte mult că am reușit să aducem competiția Solve for Tomorrow și în România anul acesta și să adresăm tinerilor români provocarea de a găsi soluții inovatoare, pentru comunitate. Am fost impresionați de numărul mare de înscrieri și de faptul că printre acestea s-au numărat foarte multe idei îndrăznețe, ancorate în realitatea de astăzi. Am descoperit care sunt subiectele care îi preocupă pe tinerii între 16 și 18 ani și totodată, ceea ce cred că este cu adevărat remarcabil este faptul că am avut ocazia să privim lumea prin ochii și imaginația lor. Iar pentru Samsung, în calitate de lider mondial în tehnologie, este o prioritate să facilităm astfel de experiențe și să contribuim în acest fel la crearea unei lumi mai bune alături de generația tânără”, a declarat Simona Panait, Marketing Director România și Bulgaria, în cadrul Samsung Electronics România.

În cea de-a doua etapă a competiției, participanții vor beneficia de sesiuni de mentorat coordonate de Samsung România în parteneriat cu Junior Achievement România. În plus, elevii vor învăța despre metoda Sustainable Design Thinking, cea care aduce împreună ideile creative, gândirile inovatoare și soluții îndrăznețe pentru a produce o schimbare în societate, astfel încât elevii să își aducă la viață ideile.

Aflată la prima ediție în România, competiția națională Solve for Tomorrow se adresează elevilor cu vârsta între 16 și 18 ani și își propune să aducă tehnologia, educația, soluțiile eficiente și sustenabile pentru a răspunde diverselor probleme identificate în societate. Competiția este formată din două etape, prima etapă constând în înscrierea ideilor, desfășurată în perioada 08 septembrie – 08 octombrie 2021. În cea de-a doua etapă, elevii vor avea șansa să își perfecționeze ideile, cu ajutorul sesiunilor de mentorat și al cursurilor de Sustainable Design Thinking organizate de Samsung România în parteneriat cu Junior Achievement România.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

STIRI BUNE

E.ON Energie Romania a lansat factura electronica, serviciu online pentru care pot opta, incepand din aceasta luna, toti clientii companiei, consumatori de gaze naturale...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

Featured

Peste 100.000 de turisti au vizitat Zona Cascadei Bigar la un an de la amenajarea eco-turistica a zonei, dublu fata de perioada 2016-2017, cand...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...