Samsung incepe o noua etapa a campaniei Trends of Tomorrow

Samsung Electronics Romania da startul unei noi etape din cadrul campaniei educationale “Trends of Tomorrow”, adresata tinerilor din clasele terminale de liceu. In cadrul acestei etape, tinerii vor avea ocazia de a lucra sub indrumarea unor nume sonore din cele 6 domenii ale concursului: Comunicare & Mass-media, Marketing & Retail, Juridic & Stiinte politice, IT & Inginerie, Arta & Cultura, Medicina & Stiinte ale naturii.  Astfel, participantii pasionati de IT & Tehnologie vor putea afla care sunt cele mai noi trenduri direct de la un specialist in domeniu – Victor Maghiari, Technology General Business Leader, Oracle Romania, iar cei cu inclinatii artistice vor afla cum isi pot transforma pasiunea intr-o cariera de succes de la Florin Grozea, membru al formatiei Hi Q. Cei care au ales domeniul Comunicare & Mass-media o vor avea ca mentor pe Mihaela Nicola, CEO The Group. Cei care isi doresc o cariera in Marketing & Retail, vor beneficia de sprijinul Mihaelei Stanoiu, Marketing Manager Samsung Romania, in timp ce elevii care au ales sa urmeze o cariera in domeniul Juridic se vor bucura, pe perioada dezvoltarii proiectului, de sprijinul avocatului Remus Borza, Managing Partner Borza & Asociatii. In medicina, precizia si responsabilitatea sunt esentiale pentru a reusi. De aceea pentru a construi un plan de cariera realist, echipele interesate de acest domeniu vor beneficia de sfaturile specialistilor MedLife.

„Pentru ca ne aflam intr-o era in care totul evolueaza cu viteza luminii, orice sfat sau recomandare din partea unor profesionisti adevarati este binevenita, mai ales ca tinerii sunt asaltati de informatii din toate partile si devine din ce in ce mai greu sa  selecteze informatiile cu adevarat valoroase pentru ei. Suntem nerabdatori sa vedem ce idei si planuri au participantii pentru viitorul lor si cum ii vor ajuta mentorii sa faca primii pasi pentru a-si contura o cariera de succes” a declarat Mihaela Stanoiu, Marketing Manager Samsung Romania.

Pentru a se inscrie in concurs, tinerii din clasele terminale de liceu ce au accesat pagina oficiala de Facebook Trends of Tomorrow, au completat un scurt test de personalitate in urma caruia li s-a atribuit unul dintre profilurile Sociabil (Rosu), Artist (Verde) sau Geniu Tehnic (Albastru). Etapa urmatoare a constat in formarea unor echipe de lucru a cate 3 persoane in cele 6 domenii de lucru propuse. In urma sesiunii de votare din partea publicului, primele 150 de echipe, care au adunat cele mai multe voturi, au ramas mai departe in competitie. Dintre acestea, pe baza unui text de motivare a participarii si a voturilor primite, vor fi selectate echipele ce vor lucra direct cu mentorii pentru dezvoltarea planului de cariera.

Finalistii competitiei vor fi anuntati in luna octombrie si premiati in cadrul unui eveniment special. Pe langa experienta dobandita in lucrul cu mentorii, cele mai bune 3 echipe vor primi premii dupa cum urmeaza: premiul I, in valoare de 5000 de euro, premiul II in valoare de 3000 de euro vor fi folositi pentru atingerea scopurilor academice propuse si premiul III – telefoane Samsung Galaxy Note.

 

 

 

 

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.