Samsung Electronics a obținut certificarea „Reducerea carbonului produs” pentru televizoarele Neo QLED, OLED și Lifestyle 2024 de la TÜV Rheinland. Certificarea demonstrează rata de reducere a amprentei de carbon a acestor produse în comparație cu modelul din anul precedent, servind drept mărturie pentru eforturile companiei de a reduce emisiile de carbon de la an la an.
TÜV Rheinland a evaluat emisiile de gaze cu efect de seră pentru produsele TV Samsung de-a lungul ciclului lor de viață – de la producție, transport, utilizare până la eliminare, în conformitate cu standardele recunoscute international, cum ar fi ISO 14067 și ISO 14064-4, de asemenea ca standard auto-dezvoltat de TÜV Rheinland 2 PfG Q2880/09.23. Acesta verifică și certifică faptul că toate cele opt serii de produse TV îndeplinesc cerințele standard de reducere a carbonului stabilite de TÜV Rheinland. Produsele nou certificate includ două serii Neo QLED 8K, trei serii Neo QLED 4K, două serii OLED și o serie The Frame.
Pe lângă certificarea produsului, Samsung Visual Display Business a obținut prima certificare „Metoda de calcul a amprentei de carbon a produsului” din partea industriei de display și electronice de larg de la TÜV Rheinland. Această certificare măsoară și gestionează emisiile de gaze cu efect de seră pe parcursul întregului ciclu de viață al unui produs, colectând și analizând date în conformitate cu reglementările de management și manualele de execuție stipulate pentru a calcula emisiile de gaze cu efect de seră și a asigura rezultate transparente și reproductibile.
Pe măsură ce Samsung își continuă activitatea de reducere a impactului asupra mediului al produselor sale, își propune să obțină certificările „Amprenta de carbon de produs” și „Reducerea carbonului de produs” ale TÜV Rheinland pentru peste 60 de modele în 2024, inclusiv barele de sunet recent introduse. Cu ajutorul raportului de analiză și rezultat al reducerii carbonului din aceste opt serii de produse, Samsung are mai multă încredere și o direcție clară în dezvoltarea și proiectarea următoarei generații de produse TV decarbonizate.
În materie de sustenabilitate, Samsung a obținut prima sa certificare „Reducing CO2” de la Carbon Trust în 2021 pentru televizoarele Neo QLED 4K și cu rezoluție mai mare. În 2022, 11 modele de televizoare și cinci produse de monitorizare și semnalizare au obținut certificarea „Reducerea CO2”, iar cel mai recent, 24 de modele din gama Samsung 2023 au fost certificate de Carbon Trust și TÜV Rheinland.
De asemenea Samsung Electronics și-a propulsat angajamentul față de tehnologia durabilă printr-o serie de funcții noi. Cel mai recent mod AI Energy de pe SmartThings este un prim exemplu al angajamentului Samsung față de sustenabilitatea de zi cu zi. Funcționează utilizând procesorul și senzorii încorporați ai televizorului pentru a analiza mediile de vizionare și ajustează automat setările relevante pentru a economisi energie.
Mai multă accesibilitate pentru toți
Pentru a face televizoarele cât mai accesibile pentru toată lumea, Samsung a inclus o nouă funcție de la distanță cu funcționalități cheie condensate și un design mai accesibil, permițând utilizatorilor să-și controleze televizoarele cu aplicația SmartThings pe smartphone-urile lor. Alte funcții de accesibilitate includ subtitrări live în apel care oferă transcriere în timp real pe dispozitivele Galaxy și subtitrări audio care recunosc și citesc automat subtitrările de pe ecran, ceea ce îl face util în special atunci când este vizionat conținut strain.
Pentru a-și continua urmărirea Net Zero Home, Samsung și-a extins colaborarea recentă cu marca de vehicule electrice Tesla prin SmartThings Energy. Astfel, invertorul solar și conectorul universal de perete de la Tesla – au fost integrate perfect în ecosistemul SmartThings Energy.
Călătoria către un viitor durabil
În 2022, Samsung și-a anunțat noua strategie de mediu ca răspuns la schimbările climatice și nevoia de circularitate sporită a resurselor. Ca parte a acestui fapt, Samsung a conturat o cronologie a reperelor de sustenabilitate pe care compania își propune să le atingă în următoarele două decenii – începând cu anunțarea strategiei sale privind obiectivul său de emisii nete de carbon zero pentru întreaga companie pentru 2050.