Connect with us

Hi, what are you looking for?

Featured

Sistemul Coca-Cola România si PENNY au lansat proiectul ECO-BON

eco-bonulCompania Coca-Cola HBC România, parte a Sistemului   Coca-Cola în România, în parteneriat cu lanțul de magazine PENNY și GreenPoint Management,  au lansat o campanie menită să încurajeze colectarea separată în rândul populației: ECO-BON-ul!

 În cadrul acestei campanii pilot – și sub îndemnul Colectăm. Reciclăm. RePETăm, consumatorii care colectează separat ambalaje PET și le aduc la punctele de colectare din magazinele PENNY partenere sunt recompensați cu apă minerală naturală Dorna în ambalaj din 100% PET reciclat (rPET) și tichete pentru cumpărături în plus la PENNY!

Alice Nichita Coca-Cola ECO-BON-UL este un proiect prin care încurajăm consumatorii să aibă un comportament responsabil față de mediul înconjurător și le punem la dispoziție infrastructură dedicată pentru a ușura colectarea separată. Un alt obiectiv al acestei campanii este să demonstreze cât de importantă este colectarea separată a PET-urilor, pentru ca acestea să poată fi folosite în producerea de noi ambalaje, cu scopul de a reduce consumul de resurse. Cu fiecare decizie pe care o luăm, cu fiecare gest pe care-l facem, decidem cum va arăta mâine. Important este să lăsăm o lume mai bună #DupăNoi”, a declarat  Alice Nichita, Public Affairs & Communication Manager Coca-Cola HBC România.

 

PENNY - Irina Butnaru Suntem încântați să ne alăturăm platformei „După noi, strângem tot noi”, care vorbește despre o lume mai bună, protejarea mediului și responsabilitate socială în România. Noi, la PENNY, știm că viitorul se face azi, așadar credem că este important ca fiecare dintre noi să realizeze care sunt efectele tuturor acțiunilor noastre. Să colectăm și să reciclăm poate fi mai dificil la început, însă, dacă înțelegem motivul, cu siguranță vom repeta aceste acțiuni zilnic. Pe lângă partea de conștientizare, odată cu programul ECO-BON, le oferim clienților noștri și o soluție concretă, ușor accesibilă,” a declarat Irina Butnaru, Corporate Communications Manager, PENNY.

Consumatorii sunt așteptați la punctele de colectare instalate în parcarea magazinelor PENNY partenere cu 10 ambalaje din PET, în schimbul cărora vor primi 2 tichete emise de aparatul colector, astfel:

  • În schimbul tichetului #1, consumatorii vor primi o apă minerala naturala Dorna plată sau carbogazificată la 500 ml, gratuită.
  • În schimbul tichetului #2, consumatorii vor beneficia de cumpărături extra în magazinele PENNY partenere, astfel:
    • Dacă adună 3 astfel de tichete, ei le vor putea schimba cu un ECO-BON în valoare de 15 lei.
    • La 5 tichete adunate, vor beneficia de un ECO-BON în valoare de 25 lei, la care se adaugă un bonus de 5 lei.

Campania face parte din platforma de protejare a mediului a Sistemului Coca-Cola România, După noi, strângem tot noi și se desfășoară în intervalul 27 noiembrie 2020 – 10 ianuarie 2021, în 3 magazine PENNY din orașul Brașov: cel de pe strada Carpaților 14, strada Aluminiului 6 și strada Prunului 3A. 

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...