Smithfield Romania a invatat elevii din Timis cum sa testeze calitatea apelor din raurile locale

Smithfield_Sanmihaiu RomanSmithfield Romania a organizat o serie de actiuni de constientizare a importantei gestionarii durabile a apelor, in cadrul carora elevii din Timis au testat calitatea apelor din raurile locale. Astfel, 17 voluntari Smithfield Romania, impreuna cu profesorii de specialitate ai Scolii Generale cu clasele I-VIII din Sanmihaiu Roman si ai Liceului Teoretic din localitatea Periam, sustinuti de reprezentanti ai autoritatilor locale si de reglementare in domeniul protectiei mediului, au efectuat testari privind calitatea apei, pe malurile canalului Bega si ale raului Mures. In cadrul unor lectii – experimentSmithfield_Periam, organizate sub forma unui laborator de testare, elevii din cele doua comunitati participante au avut ocazia sa analizeze parametrii apelor testate si sa analizeze critic rolul pe care tanara generatie il are in prezervarea surselor de apa.

Bogdan_Mihail_presedinte_SmithfieldSi in acest an, cu prilejul Zilei Mondiale a Apei, compania noastra a derulat activitati educative in comunitatile unde Smithfield Romania isi desfasoara activitatea, ca parte a strategiei noastre de implicare sociala. Ca un ecou al programului international, actiunile din aceste zile desfasurate sub forma unor experimente interactive ii ajuta pe elevi sa descopere metodele de testare a calitatii apelor şi sa afle mai multe despre importanta ocrotirii mediului inconjurator“, a declarat Bogdan Mihail, Presedinte Smithfield Romania.

Pentru a incuraja sesiunile de lucru in natura si procesul de invatare prin experimentare, in cadrul procesului de invatamant, scolile participante au primit din partea companiei Smithfield kit-uri de lucru care pot fi folosite pentru inca 500 de testari diferite ale parametrilor apelor.

Pana in prezent, aproximativ 1.800 de elevi au participat in cadrul lectiilor deschise organizate in cei 6 ani de implementare a proiectului de catre echipa Smithfield.
Actiunea din Romania face parte dintr-un program international, desfasurat in 43 de tari sub egida Asociatiei Mondiale a Apelor (IWA), si sustinut de numeroase companii renumite la nivel international, printre care si Smithfield Foods Inc.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.