Connect with us

Hi, what are you looking for?

#SPECIAL CSR

#SPECIALCSR: Interviu cu Andrei Hüttner – CSR Manager, Bosch Romania

SpecialCSR-Interviuri

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile sau fundatiile corporative care s-au implicat in aceasta perioada in sustinerea comunitatilor, a sistemului sanitar si a propriilor angajati.

Acum, mai mult ca oricand, avem nevoie sa vedem IMPLICAREA COMPANIILOR!

Pentru ca avem nevoie de Stiri Bune care sa ne Inspire!

In continuare cititi un Interviu cu Andrei Hüttner – CSR Manager, Bosch Romania, despre actiunile companiei in aceasta perioada.

Bosch - Andrei

  1. Care a fost prima decizie pe care ati luat-o in momentul in care s-a declarat stare de urgenta la nivel national?

Ultimele doua luni au fost o provocare si pentru noi. Prima grija a fost protectia angajatilor. Aici vorbesc de tot ce inseamna, de la echipamente de protectie, pana la oferirea ideii de home-office (lucrul de acasa), mergand mai departe catre o informare constanta a ceea ce inseamna aceasta pandemie: multe semne de intrebare, multe necunoscute. Ne documentam zilnic angajatii, legat de aceasta pandemie. Al doilea mare element a fost sa scanam nevoile societatii.

  1. Cum ati reusit sa sustineti comunitatea/angajatii in aceasta perioada?

Mare parte dintre bugetele noastre de CSR au mers catre sistemul medical –  aici am incercat sa sprijnim Linia Intai.

Am purtat un dialog cu fiecare spital in parte si am vazut care sunt nevoile. De aici am pornit sa cladim toate actiunile.

Am mers catre Institutul „Marius Nasta” din Bucuresti si am cumparat un tester RealTime PCR, care poate sa faca 96 de teste in mai putin de o ora. Am mers catre Spitalul „Matei Bals” si aici am gandit o dotare si sa acoperim mentenanta spitalului pe tot ceea ce inseamna scule electrice si accesorii Bosch.

Colegii nostri de la Bosch-Siemens Electrocasnice au gandit o campanie in sprijinirea spitalelor din Bucuresti si Targoviste cu masini de spalat, uscatoare de rufe si aspiratoare. Colegii din Timisoara au dotat un spital cu un pat performant tocmai sa sustina aceasta perioada critica. Colegii nostri de la fabrica si de la Centrul de Dezvoltare si Cercetare Bosch din Cluj au cumparat fiecare cate un ventilator performant si au dotat spitalele din Cluj. Totodata, colegii din Blaj au mers tot pe ideea unui ventilator si materiale de protectie pentru Spitalul din Blaj, pentru Boli Infectioase.

Impresionant in aceasta perioada a fost lupta comuna, pentru ca impreuna suntem mai puternici. Putem sa facem lucruri mai de impact.

Am reusit sa reparam 50 de ventilatoare la nivel de tara. Ne-am unit bugetele si am facut aceasta actiune. Totodata, toti dealerii nostri si partenerii auto s-au unit intr-o actiune de sprijinire a sistemului medical (medici, pompieri, politie, SMURD) si a fost asigurata o mentenanta a masinilor acestora.

  1. Care sunt directiile de Responsabilitate Sociala pe care compania dumneavoastra le va urma in acest an.

Directiile noastre de Responsabilitate Sociala vor urma aceeasi linie. Vom sprijini in continuare sistemul medical, educatia, copii/ tineri, varstnici, partea de habitat – tot ceea ce inseamna renovari de scoli si case de copii si protectia naturii. Estimam ca in toamna vom reveni cu actiunile noastre de plantare si de ecologizare.

Campaniile pe partea de educatie, chiar daca scoala este inchisa, ne propunem sa avem actiuni care sa sprijine scolile, in gandirea unor sisteme mai performante de dotari, de metode de predare. A face scoala cat mai atractiva pentru copil – e foarte important. O sa continuam. Un spatiu de joaca avem in vedere pe care dorim sa-l facem in cadrul SOS Satele Copiilor.

In mare, actiunile noastre vor urma aceeasi linie ca inainte.

  1. Cum credeti ca se vor desfasura afacerile din domeniul in care activati in perioada urmatoare?

Speram intr-o revenire a business-ului, treptat, desigur, cu toate mijloacele de protectie pe care trebuie sa le asiguram angajatilor, pe care ii avem in permanenta in focus. Incet-incet revenim la ceea ce a fost acum doua luni, cu calm, cu rabdare, cu incredere ca totul va fi bine. Cu siguranta.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

Featured

Sistemul Coca-Cola in Romania (Coca-Cola HBC Romania si Coca-Cola Romania)  a lansat  Meniul Faptelor Bune, cu scopul de a ajuta cat mai multe persoane...

Featured

PENNY a inaugurat, alături de Habitat for Humanity, Centrul Comunitar din Buftea, un spațiu ce va funcționa ca un after-school și va deservi două...

Featured

Nestlé si-a propus ca pana in 2025 sa utilizeze doar ambalaje 100% reciclabile sau reutilizabile si sa reduca utilizarea materialelor plastice noi cu o...

Featured

Cu sprijinul LIDL România, Fundația pentru SMURD continuă extinderea programului național de dotare a celor mai aglomerate orașe din țară cu motociclete de intervenție...