Connect with us

Hi, what are you looking for?

#SPECIAL CSR

#SPECIALCSR: Interviu cu Cătălin Drăguleanu, Country Manager Ariston Thermo România

 

SpecialCSR-Interviuri

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oameni din companiile care s-au implicat in aceasta perioada in sustinerea comunitatilor.

Acum, mai mult ca oricand, avem nevoie să vedem IMPLICAREA COMPANIILOR!
Pentru că avem nevoie de Știri Bune care să ne Inspire!

În continuare citiți un Interviu cu Cătălin Drăguleanu, Country Manager Ariston Thermo România, despre actiunile companiei în această perioadă.


Catalin Draguleanu Ariston

  1. De curand ati finalizat dotarea a 51 de baze de salvare ale Salvamont Romania cu centrale termice si boilere. Care a fost cea mai mare provocare in derularea acestui proiect?

Nu aș spune că au existat provocări. Când te apropii de lumea Salvamont, de cei care își riscă viața zilnic pentru siguranța noastră, a celor care iubim muntele, dar și de poveștile lor incredibile, atunci înțelegi ce înseamnă cu adevărat provocări și depășirea limitelor.

Pentru noi este o onoare acest parteneriat și ne bucurăm să îl putem continua cu succes pentru al treilea an consecutiv, în ciuda perioadei dificile de anul trecut. Ariston_Salvamont_5 - Copy

Parteneriatul cu Salvamont face parte din platforma extinsă de programe sociale, Ariston pentru Comunitate, un demers al Ariston Thermo România de a sprijini, prin donații, organizațiile non-guvernamentale locale și de a duce confortul acolo unde pare imposibil de atins.

Anul acesta, campania Ariston a ajuns în 17 județe în care activeză Salvamont și printre centrele de salvare care au fost dotate cu echipamente termice Ariston – centrale termice și boilere performante – se numără de exemplu cele situate în județele Prahova, Gorj și Suceava, zone în care există un flux anual crescut de turiști.  Peste 1.100 de salvatori profesioniști și voluntari, care asigură patrularea preventivă și participă anual la misiuni de salvare în peste 100 de zone montane, beneficiază astfel de îmbunătățirea condițiilor de lucru din bazele, posturile de intervenție și cabinetele medicale Salvamont. Prin acest parteneriat, estimăm că am reușit să asigurăm confortul termic pentru aproximativ jumătate din totalul bazelor Salvamont din România.

  1. Ce alte proiecte de CSR planificati pentru perioada urmatoare?

În următoarea perioadă vom continua proiectul Ariston Comfort Challange 2021. Parteneriatul cu Salvamont a reprezentat doar o primă componentă. În paralel, continuă și parteneriatul cu Crucea Roșie Română, prin care donăm boilere electrice performante și alte echipamente de încălzire în zeci de județe către instituții de învățământ, spitale, cămine de bătrâni sau centre de recuperare medicală. Pe tot parcursul verii echipele Ariston și Crucea Roșie au coordonat implementarea donațiilor, iar în această toamnă vom anunța rezultatele celei de-a patra ediții. Anul trecut prin intermediul programului au fost donate 400 de boilere electrice de ultimă generație către 248 de instituții din 24 de județe din întreaga țară, de care se bucură în prezent aproximativ 53.000 de noi beneficiari, pentru care apa caldă era un lux.

Numărul instituțiilor și al beneficiarilor va fi mai mare anul acesta ceea ce pentru noi este o realizare extraordinară. Proiectul Ariston Comfort Challenge este principalul proiect de CSR al Ariston România și reprezintă materializarea unei idei esențiale a misiunii companiei noastre: confortul contează. Prin asigurarea unui confort de bază putem aduce o contribuție reală, pozitivă în comunitățile în care activăm, fie că ne referim la susținerea cercetătorilor din Groenlanda, la echipele Salvamont din România sau la sutele de instituții unde trăiesc mii de copii și bătrâni.   Prin urmare, suntem mereu alături de comunitate și am susținut multe alte proiecte așa cum sunt Magic Home și Magic Camp sau BIG BUILD, evenimentul social de construire accelerată și voluntariat organizat de către Habitat for Humanity și incercam sa sustinem constant fundații și asociații non-guvernamentale precum Salvați Copiii, Asociația Dăruiește Viață, Autism Voice sau Fundația Regina Maria.

  1. Cum v-a afectat pandemia activitatea și ce direcție veți urma în continuare?

Contrar asteptărilor inițiale, piața construcțiilor nu a fost atât de afectată de această pandemie, așa cum s-a întâmplat în alte sectoare de activitate. Evoluția favorabilă a pieței construcțiilor ne-a ajutat să nu fim foarte afectați de măsurile restrictive impuse în perioada stării de urgență, iar în 2021 lucrurile au început să reintre în normal. Rămânem precauți, având în vedere că pandemia nu s-a terminat și stăm aproape de partenerii noștri, pentru a ne adapta rapid la dinamica pieței și nevoilor acesta. Ariston este liderul pieţei locale de centrale termice şi boilere electrice din România și obiectivul nostru este să rămânem în top prin calitatea serviciilor și a produselor oferite.

  1. Care a fost cea mai mare satisfacție profesională din această perioadă?

Evoluția favorabilă a tuturor parametrilor de business în toată această perioadă incertă a fost, dincolo de dinamica pieței, în primul rând un rezultat al efortului de echipă, dar și al flexibilității business-ului . Cred că un avantaj puternic al companiilor în această perioadă a fost echilibrul între oameni și performanță financiară. Pentru mine a fost o mare bucurie faptul că am reușit să rămânem o echipă unită chiar și la distanță, să comunicăm și să identificăm din timp eventuale situații problematice. Am descoperit că suntem o echipă creativă și flexibilă și această modalitate de lucru are rezultate pozitive, dacă activitatea este organizată dupa reguli clare și angajații au acces la instrumentele potrivite pentru a-și desfășura munca.

  1. Cum credeți că se vor raporta companiile la proiectele de Sustenabilitate în perioada următoare?

Sustenabilitatea trebuie să intre în lista priorităților unei companii indiferent de industrie sau mărimea afacerii. Este important să ne uităm cu multă atenție la modelul de business și, pe lângă perfomanțele financiare, să ne preocupe bunăstarea angajaților, clienților, partenerilor de business și a întregului ecosistem în care activează afacerea. Vorbim aici despre impact social și etică. În acest, sens, Ariston are o viziune clară pentru viitor și se bazează pe cuvintele cheie ca sustenabilitate, confort și accesibilitate: ceea ce ne dorim este să asigurăm confort în comunitățile în care activăm, prin dezvoltarea și comercializarea produselor bazate pe energie eficiență și surse regenerabile, adaptate nevoilor de consumatori și accesibil la nivel global.

 

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

STIRI BUNE

E.ON Energie Romania a lansat factura electronica, serviciu online pentru care pot opta, incepand din aceasta luna, toti clientii companiei, consumatori de gaze naturale...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

Featured

Peste 100.000 de turisti au vizitat Zona Cascadei Bigar la un an de la amenajarea eco-turistica a zonei, dublu fata de perioada 2016-2017, cand...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...