Connect with us

Hi, what are you looking for?

#SPECIAL CSR

#SPECIALCSR: Interviu cu CATALIN DRAGULEANU, Country Manager – Ariston Thermo Romania

SpecialCSR-Interviuri

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile sau fundatiile corporative care s-au implicat in aceasta perioada in sustinerea comunitatilor, a sistemului sanitar si a propriilor angajati.

Acum, mai mult ca oricand, avem nevoie sa vedem IMPLICAREA COMPANIILOR!

Pentru ca avem nevoie de Stiri Bune care sa ne Inspire!

In continuare cititi un Interviu cu CATALIN DRAGULEANU, Country Manager – Ariston Thermo Romania, despre actiunile companiei in aceasta perioada.

Ariston- catalin– Care a fost prima decizie pe care ati luat-o in momentul in care s-a declarat stare de urgenta la nivel national?

– Incepand cu luna martie, inainte de a intra in vigoare starea de urgenta, am decis ca echipa Ariston Romania sa lucreze de acasa. Am fost una dintre primele companii care au luat aceasta masura preventiva cu scopul de a proteja angajatii si clientii de raspandirea infectarii cu noul Coronavirus. De asemenea, au fost implementate imediat protocoale de urgenta pentru cresterea gradului de verificare si securitate in relatia cu furnizorii si pentru a ne asigura ca transportul, receptia sau livrarea produselor noastre se realizeaza in cele mai sigure conditii pentru clienti, angajati si parteneri de afaceri.

– Cum ati reusit sa sustineti comunitatea/angajatii in aceasta perioada?

– Daca as sumariza foarte simplu -cred ca ne-am concentrat si am actionat tinand cont de prioritati: grija pentru angajati si pentru a ramane o echipa unita, pastrarea parametrilor buni de business si grija pentru comunitate. 

Ariston Thermo pune accent foarte mare pe oamenii care fac parte din aceasta familie, iar in aceasta perioada atipica si dificila, acest lucru s-a vazut foarte bine in toate birourile, din toate tarile in care activeaza compania noastra. Perioada de lockdown mi-a demonstrat inca o data cat de uniti suntem si cat de bine lucram impreuna, chiar daca nu suntem intr-un birou si comunicam doar prin intermediul unui telefon sau al unui calculator. Am reusit sa pastram legatura intre noi eficient si sa fim inforamti in timp real in incercarea de reduce stresul cauzat de noul context. Cu ajutorul echipelor de marketing si HR au fost transmise newslettere periodice cu informari relevante despre contextul in care ne aflam, sfaturi si masuri menite sa ne protejeze pe noi si familiile noastre. Tehnologia ne-a fost un bun aliat si in acest context, deoarece am creat o comunitate frumoasa si vesela prin intermediul retelei de social media interna, unde am tinut legatura unii cu altii, am postat poze si video-uri, recomandari, etc. Practic am inlocuit discutiile de dimineata de la cafea cu acest spatiu virtual.

In plus, chiar si in aceste conditii de WFH, am achizitionat si am distribuit echipamente de protectie, precum gel dezinfectant, masti si manusi de protectie pentru ca toti colegii si familiile acestora sa fie si sa se simta protejati in fiecare moment.

De asemenea, am fost alaturi de comunitate deoarece pentru compania noastra este important sa fim prezenti acolo unde este nevoie de noi, asa cum o facem in orice alt moment. Ne-am alaturat proiectului ambitios coordonat de catre Asociatia Daruieste Viata, pentru construirea unitatii sanitare modulare din curtea Spitalului Elias din Bucuresti pentru care am facut o donatie Ariston Comfort Challengeimportanta de echipamente termice performante: 60 boilere de ultima generatie cu capacitati cuprinse intre 15l si 100l si 56 de aparate performante de aer conditionat, cu puteri intre 9.000 si 18.000 BTU.

Cel mai important aspect este faptul ca am reusit sa trecem cu bine de aceasta perioada diferita de tot ceea ce am experimentat pana acum. A fost si este inca o incercare grea asupra societatii si a intregului sector economic din Romania si nu numai, dar, alaturi de echipa, am reusit sa ne mentinem in parametrii optimi financiari si sa intram cu totii in noua normalitate cu care ne confruntam azi. 

– Care sunt directiile de Responsabilitate Sociala pe care compania dumneavoastra le va urma in acest an.

Responsabilitatea sociala a fost si va fi mereu un punct foarte important pentru Grupul Ariston, atat la nivel local, cat si global. Misiunea Ariston Comfort Challenge a fost cel mai complex proiect global initiat in anul 2018, prin care am reusit sa ducem confortul chiar si acolo unde pare greu de atins, prin incalzirea unei case construite de la zero in Groenlanda si donate cercetatorilor de la Universitatea din Copenhaga, ce studiaza schimbarile climatice. Intregul proiect este o sumarizare a crezului pe care il avem in aceasta companie si anume acela de a tranforma lumea intr-un loc mai confortabil. Iar acest lucru s-a reflectat si in comunitatile din Romania prin localizarea acestui proiect la nivel national, ce ofera acces la apa calda si, implicit,l a igiena, sutelor de mii de persoane, care din pacate, in secolul 21, nu au acces la acest minim de confort.

In cadrul campaniei umanitare Ariston Comfort Challenge, compania a incheiat, in 2018, un parteneriat cu organizatia umanitara Crucea Rosie Romana cu ajutorul careia a donat boilere electrice de ultima generatie persoanelor din zonele retrase ale tarii sau din medii defavorizate, in special scolilor si centrelor de batrani. Dupa primii doi ani, 2018 si 2019, numarul beneficiarilor campaniei umanitare a ajuns la 112.642 de persoane, fiind donate peste 1.000 de boilere electrice in 35 de judete.

Aceasta perioada de pandemie a venit cu o lectie simpla, dar importanta – pentru sanatate, igiena nu este un moft, nu este optionala si ne poate salva viata. Anul acesta an vom continua caravana Ariston Comfort Challenge in Romania, in parteneriat cu asociatia Crucea Rosie Romania, si vom face tot posibilul, ca in si aceasta perioada dificila, sa fim alaturi de comunitatile care au nevoie de ajutorul nostru pentru a beneficia de un nivel crescut de igiena si o viata mai confortabila.

– Cum credeti ca se vor desfasura afacerile din domeniul in care activati in perioada urmatoare?

Sectorul in care activam a fost in continuare activ si suntem optimisti in ceea ce priveste perioada urmatoare. Ariston Thermo Romania este liderul pietei locale de centrale termice si boilere electrice, cu vanzari de aproximativ 250 mil. lei in 2019, in crestere cu circa 10% fata de 2018.

Pornim de la o baza solida, favorabila, care ne ajuta sa facem fata provocarilor si sa concretizam oportunitatile din perioada de toamna, cand se inregistreaza sezonul de varf pe piata de centrale termice. Tine de dinamica mediului de afaceri, de sustinerea autoritatilor si de felul in care fiecare industrie reuseste sa fie flexibila si sa se reinventeze in aceasta perioada atipica pentru orice business.

Datorita experientei si expertizei Grupului si angajatilor nostri entuziasti si capabili, care reprezinta esenta Ariston Thermo, sunt increzator ca vom continua sa crestem si sa atingem obiectivele stabilite pentru viitor.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...

Featured

Peste 1800 de elevi și profesori din șase școli din Transilvania cu predare sau cu secții în limba germană au primit în toamna acestui...

Featured

Organizația Salvați Copiii lansează cursul online „Profesor real într-o școală virtuală”, un amplu demers didactic care surprinde principalele aspecte legate de formarea cadrelor didactice...