Connect with us

Hi, what are you looking for?

#SPECIAL CSR

#SPECIALCSR: Interviu cu Daniel Gross, Director General, PENNY | REWE Romania

SpecialCSR-Interviuri

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile sau fundatiile corporative care s-au implicat in aceasta perioada in sustinerea comunitatilor, a sistemului sanitar si a propriilor angajati.

Acum, mai mult ca oricand, avem nevoie sa vedem IMPLICAREA COMPANIILOR!

Pentru ca avem nevoie de Stiri Bune care sa ne Inspire!

In continuare cititi un Interviu cu Daniel Gross, Director General, PENNY | REWE Romani, despre actiunile companiei in aceasta perioada.

DanielGross_REWERomania_PennyCare a fost prima decizie pe care ati luat-o in momentul in care s-a declarat stare de urgenta la nivel national?

Vestea raspandirii noului virus in Europa ne-a indicat faptul ca avea sa urmeze o perioada dificila pentru care trebuia sa ne pregatim.

Astfel, dupa organizarea unor echipe de lucru, primul pas a fost elaborarea rapida a unui plan de actiune, pe baza caruia am inceput sa comunicam cu angajatii nostri, ei fiind cei care aveau nevoie imediata de indrumare si indemnuri la calm si responsabilitate.

Totodata, le-am transmis angajatilor nostri recomandarile autoritatilor si am implementat masurile de protectie in magazine si in centrele logistice.

Cum ati reusit sa sustineti comunitatea/angajatii in aceasta perioada?

Angajatii nostri au fost si sunt in continuare in prima linie, fiind expusi si solicitati de dificultatea acestei situatii. Am fost alaturi de ei cat de mult am putut, am implementat masuri de preventie si siguranta, dar i-am sprijinit continuu si prin mesaje de incurajare si de recunoastere a eforturilor depuse. Mai mult, in luna martie, am oferit bonusuri angajatilor din magazine si centrele logistice pentru efortul consistent pe care l-au depus.

Angajatii nostri au lucrat intr-un ritm intens in lunile martie si aprilie. Ei au fost promotorii nostri pentru responsabilitate in magazine si au facut si fac in continuare o treaba extraordinara! La fel, colegii din centrele logistice au lucrat intens la aprovizionarea in timp record a celor 262 de magazine in fiecare zi.

Le multumim tuturor pentru dedicare si responsabilitate! O parte dintre mesajele de incurajare au fost comunicate si in extern, s-au auzit la radioul nostru, PENNY FM, dar si prin intermediul canalelor social media.

In ceea ce priveste comunitatile, am incercat sa mapam nevoile cele mai stringente ale acestora pe perioada crizei si ne-am orientat eforturile catre sprijinirea spitalelor si a medicilor, a membrilor comunitatilor defavorizate, cum ar fi persoanele care nu au posibilitatea de a-si procura produse alimentare si de igiena de baza sau persoanele cu dizabilitati, cat si catre educatie, in special catre elevii cu posibilitati reduse de a-si continua studiile. Astfel, amintim parteneriatele noastre cu Banca pentru Alimente, Asociatia ZI de BINE in cadrul campaniei Scut pentru Spitale, cat si colaborarile cu Salvati Copiii, Crucea Rosie, Adi Hadean si World Vision Romania.

In materialul video de mai jos puteti urmari un overview al masurilor pe care le-am luat pentru protejarea angajatilor si clientilor nostri in magazine si in depozite:

 

Care sunt directiile de Responsabilitate Sociala pe care compania dumneavoastra le va urma in acest an?

Vom continua sa sprijinim proiectele de interventie sociala in domeniile amintite – educatie, sanatate si comunitati defavorizate, prin sprijinirea asociatiilor partenere, dar vom da si startul unor proiecte noi de care suntem foarte incantati. Bineinteles, toate acestea vor fi organizate in linie cu noul context, respectand recomandarile autoritatilor.

Cum credeti ca se vor desfasura afacerile din domeniul in care activati in perioada urmatoare?

Suntem pe piata din Romania inca din 2005 si, de atunci, am invatat sa ne adaptam. Putem spune ca vom ramane dedicati misiunii de a oferi un raport calitate-pret corect clientilor nostri si le vom oferi oportunitati de a-si face cumparaturile in mod chibzuit. De asemenea, vom ramane alaturi de producatorii romani si vom continua parteneriatele cu acestia pentru sprijinirea economiei locale.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

Featured

Sistemul Coca-Cola in Romania (Coca-Cola HBC Romania si Coca-Cola Romania)  a lansat  Meniul Faptelor Bune, cu scopul de a ajuta cat mai multe persoane...

Featured

PENNY a inaugurat, alături de Habitat for Humanity, Centrul Comunitar din Buftea, un spațiu ce va funcționa ca un after-school și va deservi două...

Featured

Nestlé si-a propus ca pana in 2025 sa utilizeze doar ambalaje 100% reciclabile sau reutilizabile si sa reduca utilizarea materialelor plastice noi cu o...

Featured

Cu sprijinul LIDL România, Fundația pentru SMURD continuă extinderea programului național de dotare a celor mai aglomerate orașe din țară cu motociclete de intervenție...