Connect with us

Hi, what are you looking for?

#SPECIAL CSR

#SPECIALCSR: Interviu cu Georgiana Miron – Groupama Asigurari

SpecialCSR-Interviuri

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile sau fundatiile corporative care s-au implicat in aceasta perioada in sustinerea comunitatilor, a sistemului sanitar si a propriilor angajati.

Acum, mai mult ca oricand, avem nevoie sa vedem IMPLICAREA COMPANIILOR!

Pentru ca avem nevoie de Stiri Bune care sa ne Inspire!

In continuare cititi un Interviu cu Georgiana Miron, Director Marketing, Comunicare si Relatii Clienti – Groupama Asigurari, despre actiunile companiei in aceasta perioada.

Georgiana Miron_Groupama Asigurari

  1. Care a fost prima decizie pe care ati luat-o in momentul in care s-a declarant stare de urgenta la nivel national?

La nivel intern, am adoptat masuri de protectie in vederea asigurarii sanatatii tuturor colegilor nostri,  dar si a clientilor nostri.

Printre primele masuri a fost implementarea programului Work From Home in prima faza pentru colegii aflati in grupe de risc si, apoi, pentru toti angajatii Groupama Asigurari. De asemenea, siguranta in sediile noastre a fost o prioritate; am pus la dispozitia colegilor si a clientilor masti de protectie, dezinfectanti si manusi inca de la inceputul lunii martie.

Astfel, pot spune ca instalarea starii de urgenta ne-a prins pregatiti. In mai putin de o saptamana de la acest moment, mai bine de 90% dintre colegii nostri lucrau de acasa, iar pana la finalul lunii martie am reusit sa ne apropiem de un procent de 100%. Am reusit acest lucru intr-un timp record, desi a fost provocator, iar colegii nostri direct responsabili s-au mobilizat intr-un mod exceptional. 

Totodata, eforturile noastre din ultimii ani in ceea ce priveste inovatia s-au dovedit a fi de mare ajutor, cu precadere in aceasta perioada. Am pus la dispozitia clientilor nostri numeroase canale online si la distanta prin care au putut lua legatura cu noi. Am incercat sa intelegem nevoile specifice ale clientilor si partenerilor nostri si ne-am adaptat in consecinta prin amanarea platilor, precum si scaderea primelor atunci cand, din cauza crizei, s-a redus si riscul. 

Dar poate cea mai importanta masura pe care am luat-o in aceasta perioada pentru clientii nostri a fost acoperirea, in mod exceptional, a riscurilor asociate pandemiei de coronavirus.

Ne-am straduit sa dam dovada de flexibilitate, responsabilitate si, mai ales, de solidaritate in aceasta perioada in spiritul parteneriatului pe care l-am construit cu clientii si partenerii nostri.

  1. Cum ati reusit sa sustineti comunitatea / angajatii in aceasta perioada?

Pentru noi, responsabilitatea inseamna atat grija si respect fata de angajati, cat si fata de clienti si de societate. Iar toate actiunile pe care le-am intreprins in aceasta perioada pentru a sprijini comunitatea au fost aliniate la valorile care ne ghideaza, de altfel, intreaga activitate: proximitate, responsabilitate, solidaritate si performanta.

In spiritul construirii de parteneriate puternice si de lunga durata, am ramas alaturi de asociatiile si ONG-urile cu care am dezvoltat proiecte de-a lungul timpului, asigurandu-le astfel continuitatea intr-un moment in care au nevoie de ea poate mai mult ca oricand.

La nivel de companie, pe langa masurile care vizau sanatatea si securitatea angajatilor, a fost creat si un grup de suport, catre care am alocat un fond de urgenta pentru sprijinirea celor care au intampinat probleme in aceasta perioada dificila. Un psihoterapeut a fost la dispozitia colegilor nostri in tot acest timp, mai ales pentru cei care au avut nevoie de o astfel de sustinere, iar colegii nostri din departamentul HR au tinut legatura permanent cu managerii si cu non-managerii pentru a ne asigura ca munca in echipa se desfasoara in bune conditii. In plus, am incercat sa nu renuntam la actiunile noastre interne care au fost de mare succes de-a lungul timpului ; am mentinut training-urile online pentru colegi si comunicarile zilnice prin newslettere interne. Am reusit, astfel, sa tinem aproape si sa fim bine informati.

  1. Care sunt directiile de Responsabilitate Sociala pe care compania dumneavoastra le va urma in acest an?

Inca de la inceputul anului am avut in plan o ajustare a directiilor noastre in ceea ce priveste responsabilitatea sociala. Odata cu izbucnirea acestei crize sanitare, am considerat ca este cu atat mai mult necesar sa reflectam asupra strategiei noastre, pentru a fi pregatiti sa abordam ceea ce credem ca va fi o noua paradigma in domeniul CSR.

Astfel, am ales sa ramanem fideli valorilor si convingerilor noastre, axandu-ne insa mai mult pe implicarea in comunitatile locale si incurajarea voluntariatului in randul angajatilor. In perioada urmatoare ne vom concentra pe adresarea unor nevoi si probleme reale la nivel de comunitate si pe construirea de parteneriate de lunga durata, cu beneficii tangibile pentru un numar cat mai mare de persoane.

Noutatea vine din faptul ca aceste nevoi vor fi identificate si propuse de angajatii nostri, care vor intra in rolul de Ambasadori CSR sau, altfel spus, vor fi ”vocea” comunitatilor pe care le reprezinta.

Angajamentul nostru de a oferi continuitate clientilor si partenerilor nostri ramane in continuare o prioritate, inclusiv in ceea ce priveste responsabilitatea sociala. Asadar, vom continua sa sustinem performanta sportiva, ramanand, indiferent de obstacol, un partener de incredere atat pentru olimpicii Romaniei si Comitetul Olimpic si Sportiv Roman, cat si pentru Federatia Romana de Rugby si echipa nationala Stejarii.

Totodata, vom ramane alaturi de industria cinematografica din Romania, un domeniu in care investim inca de la lansarea brandului in Romania, in 2009.

  1. Cum credeti ca se vor desfasura afacerile din domeniul in care activati in perioada urmatoare?

Intr-o masura sau alta, majoritatea companiilor vor fi impactate si vor depune eforturi pentru o revenire cat mai rapida. Suntem in fata unei crize care ne va determina sa ne reinventam si sa ne adaptam rapid la noua realitate.

Pentru noi, un asigurator cu o scala potrivita, un portofoliu diversificat, o echipa eficienta si un brand puternic, perspectivele in Romania raman atractive. Noi credem in continuare in potentialul pietei din Romania.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

Featured

Kaufland România a selectat cele 14 organizații neguvernamentale care vor primi finanțare în valoare totală de peste 2.245.500 lei, in cadrul celui de-al doilea...

Featured

Sistemul Coca-Cola in Romania (Coca-Cola HBC Romania si Coca-Cola Romania)  a lansat  Meniul Faptelor Bune, cu scopul de a ajuta cat mai multe persoane...

CSR CAFE

Cum cel mai bine se invata din exemple concrete, apreciem ca este important sa comunicam si sa impartasim ceea ce facem, proiectele noastre, modul...

Featured

PENNY a inaugurat, alături de Habitat for Humanity, Centrul Comunitar din Buftea, un spațiu ce va funcționa ca un after-school și va deservi două...