Sphera Franchise Group a investit anul trecut peste 337.000 de euro in proiecte de CSR

Sphera Franchise Group CSRSphera Franchise Group a investit anul trecut peste 337.000 de euro in proiecte din domenii cheie precum: educatia, sanatatea si in diverse activitati de voluntariat.

De-a lungul timpului, in baza unor parteneriate pe termen lung, incheiate cu organizatii non-guvernamentale, au fost facute donatii care au pus bazele unor programe adresate persoanelor provenind din medii defavorizate.

Astfel, beneficiarii proiectelor au avut acces la educatie si programe de sanatate, care le-au oferit oportunitati mai bune de integrare si sansa de a deveni membri activi ai comunitatii din care fac parte.

Mark Hilton,Avem responsabilitatea de a contribui la binele societatii si ne-am luat angajamentul de a investi in domenii cheie precum educatia si sanatatea. Ne implicam in activitati de sprijin social de peste zece ani si, odata cu cresterea si profitabilitatea sustinute, urmarim o consolidare si mai mare a angajamentului nostru in sfera responsabilitatii sociale. Este o promisiune pe care o facem consumatorilor nostri si comunitatii in care ne desfasuram activitatea, dar si o responsabilitate, din partea unei companii mature care a inteles nevoia de a sustine persoanele ce provin din medii defavorizate”, a declarat Mark Hilton, CEO Sphera Franchise Group.

La nivel de grup, toate brandurile Sphera Franchise Group – KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery si Taco Bell au, in prezent, parteneriate active cu asociatii non-guvernamentale, alaturi de care desfasoara importante proiecte sociale.

KFC Romania a initiat proiectul „Bucket de bine” in parteneriat cu SOS Satele Copiilor din dorinta de a sprijni si mai mult comunitatea locala si pentru a valorifica rezultatele activitatii sale in proiecte care sa vina in rezolvarea unor probleme din societate. Campania a demarat in anul 2014, iar din 2015 si pana in prezent, lantul de restaurante KFC a reusit sa sustina cu peste 200.000 de euro doua familii SOS prin asigurarea tuturor cheltuielilor aferente activitatilor de zi cu zi. In 2018, au fost directionati peste 70.000 de euro pentru sustinerea celor doua case ‚adoptate’ de KFC din cadrul organizatiei SOS Satele Copiilor, in care locuiesc noua copii impreuna cu mamele sociale si care beneficiaza, in cadrul proiectului, de pregatire scolara adecvata, dar si de activitati extracurriculare, prin care isi descopera si isi dezvolta abilitati si aptitudini importante pentru formarea acestora. De asemenea, in fiecare an, se organizeaza ziua voluntariatului in cadrul SOS din Bucuresti, zi in care angajatii KFC participa la activitati de amenajare a spatiului verde si la activitati recreative si educative alaturi de copiii inscrisi in program.

In cadrul unei campanii de donatii, din toate restaurantele KFC au fost oferiti, in 2018, peste 50.000 de euro asociatiei ASCHFR care isi propune sa dezvolte programe cu si pentru copiii si tinerii cu dizabilitati fizice si/sau asociate si familiile acestora, in vederea facilitarii incluziunii sociale. 

Pizza Hut si Pizza Hut Delivery au inceput, din februarie 2017, o colaborare cu organizatia non-profit HOSPICE Casa Sperantei care face eforturi pentru a schimba in bine vietile celor care traiesc cu o boala incurabila. In fiecare luna, o donatie de aproximativ 2.000 de euro merge catre organizatia HOSPICE Casa Sperantei, care a fost alaturi de peste 22.000 de oameni si de familiile lor. In 2018, peste 24.000 de euro au fost directionati catre organizatie cu scopul de a sustine pacientii cu boli in stadiu terminal, copii si adulti, prin ingrijire medicala si suport social.

Din al doilea an de activitate pe piata locala, Taco Bell s-a implicat in sustinerea Asociatiei Little People care are ca scop sustinerea emotionala a copiilor bolnavi de cancer din Romania si Republica Moldova, prin amplasarea unor urne speciale, de donatie, in restaurantele Taco Bell. Cu ajutorul clientilor, au fost donati, in 2018, peste 1.000 de euro catre organizatie, bani investiti in programele de suport psihosocial pentru copii si adolescenti, din 10 sectii oncopediatrice.

Sphera Franchise Group va continua si in 2019 aceste parteneriate, investind in proiecte de responsabilitate sociala cu un impact semnificativ in comunitate.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.