Starbucks se angajeaza la un „Viitor Pozitiv pentru Resurse”

Starbucks-Molten-Chocolate-meta-1Compania Starbucks, a anuntat un angajament de mai multe decenii de a fi o companie pozitiva in ceea ce priveste resursele. Anuntul a inclus obiective preliminare, bazate pe stiinta, pentru reducerea emisiilor de carbon, a utilizarii apei si a deseurilor pana in 2030, si a subliniat cinci strategii pe care compania le-a identificat pentru a se indrepta spre ele.

„Pe masura ce ne apropiem de cea de-a 50-a aniversare Starbucks in 2021, privim inainte cu un sentiment sporit de urgenta si convingere ca trebuie sa ne provocam pe noi insine, sa facem mult mai mult in parteneriat cu altii pentru a avea grija de planeta pe care o impartasim.”  Kevin Johnson, director executiv Starbucks.

O amprenta globala, bazata pe date, privind emisiile de carbon, consumul de apa si deseurile din cadrul operatiunilor globale Starbucks si a lantului de furnizare a dus la crearea celor cinci strategii prioritare a unui viitor pozitiv:

  1. Extinderea optiunilor bazate pe plante, migrarea catre un meniu mai ecologic.
  2. Trecerea la o utilizare unica la ambalaje reutilizabile.
  3. Investitii in practici agricole inovatoare si regenerative, reimpadurire, conservarea padurilor si reinnoirea apei in lantul de aprovizionare Starbucks.
  4. Investitii in moduri mai bune de gestionare a deseurilor, atat in magazinele Starbucks, cat si in comunitatile sale, pentru a asigura mai mult refolosirea, reciclarea si eliminarea deseurilor alimentare.
  5. Inovare pentru a dezvolta magazine, operatiuni de fabricare si livrare mai ecologice.

Sursa foto: starbucks.com

Articole similare...

1 Response

  1. Magda spune:

    Este o campanie frumoasa, daca toti am face cate un mic efort, planeta ar fi un loc mult mai bun pentru toti!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.