Startarium: 10 idei de afaceri lansate in crowdfunding cu mai putin de 10.000 de euro

Startarium-Crowdfunding-MakeathonReciclarea vestimentara a denimului, un teatru de improvizatie, o platforma pentru designeri sau o scoala alternativa bazata pe modelul de educatie Agile Learning sunt cateva dintre ideile de afaceri sau de noi linii de business pe care zece tineri antreprenori vor sa le finanteze prin crowdfunding, cu investitii initiale cuprinse intre 5.000 si 10.000 de euro. Cele 10 idei au facut parte din Startarium Crowdfunding Makeathon, cel mai amplu proiect dedicat finantarii prin crowdfunding din Romania.

Atragerea finantarii necesare celor 10 produse sau servicii a inceput deja, odata cu campaniile de crowdfunding demarate prin Startarium Crowdfunding Makeathon. Lansate simultan pe 5 noiembrie in cadrul PitchDay, cea mai mare competitie pentru startup-uri din Romania, cele zece campanii de crowdfunding sunt in plin proces de finantare. Practic, cei interesati de produsele si serviciile acestor antreprenori le pot cumpara in avans, primind in schimb diferite recompense pentru sustinerea lor. Pana pe 15 decembrie, cele 10 startup-uri vor sa stranga in total, pe platforma de crowdfunding sustinuta de Startarium, aproape 65.000 de euro, fie pentru a-si construi un business, fie pentru a-si dezvolta afacerea in noi directii. De la lansarea Startarium, 2.000 de romani au sustinut peste 50 de startup-uri sa-si finanteze produsele sau serviciile prin crowdfunding, suma totala atrasa de antreprenori ridicandu-se la aproximativ 130.000 de euro.

„Crowdfunding-ul incepe sa devina din ce in ce mai popular si in Romania, ca instrument nu numai de finantare, ci si de validare a ideii de business. Pentru cei 10, dar si pentru fiecare antreprenor la inceput de drum, punem la dispozitie platforma si resursele educationale din Startarium pentru a-i ajuta sa creasca sustinut, sa invete si sa isi dezvolte un business sustenabil. Pe de alta parte, ne dorim sa popularizam conceptul si in randul potentialilor sustinatori, sa ajutam publicul larg sa se familiarizeze cu avantajele pe care le capata atunci cand sustin o campanie de crowdfunding”, a spus Adina Cretu, Project Manager Startarium.

Sursa foto: startarium.ro

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.