Connect with us

Hi, what are you looking for?

Featured

Studio Moderna lanseaza campania de solidaritate Avem Grija sa-ti fie bine

Studio Moderna 1Studio Moderna a lansat campania Avem grija sa-ti fie bine, prin care doneaza clientilor sai din categoriile vulnerabile un numar de 100 de pachete, realizate special pentru a le acoperi nevoile esentiale.

Mai mult, voluntarii Studio Moderna vor livra gratuit cumparaturile tuturor persoanelor vulnerabile, clienti ai companiei, din orasele Bacau, Braila, Bucuresti, Buzau, Constanta, Focsani, Galati, Oradea, Valcea, Tg Jiu.

Compania a pus la dispozitia persoanelor vizate numarul de telefon 021 407 66 63, pe care acestea il pot apela pentru a solicita ajutor in asigurarea necesarului de cumparaturi zilnice. Voluntarii Studio Moderna vor prelua comenzile, vor realiza cumparaturile si in final le vor livra gratuit la domiciile clientilor, acestia din urma achitand doar contravaloarea cumparaturilor conform bonului fiscal.

“Niciunul dintre noi nu a stiut ca vom asista la una dintre cele mai dificile crize din viata noastra. In acest moment, cel mai important lucru pentru fiecare dintre noi este sa ne protejam viata si sanatatea. Noi vom face tot ce ne sta in putinta pentru a ne proteja angajatii, clientii, partenerii si colaboratorii. Credem ca esenta oamenilor este bunatatea si, altfel, depunem toate eforturile si utilizam toate resursele noastre pentru a crea o lume mai buna. Acestea sunt motivele pentru care am lansat campania Avem grija sa-ti fie bine. Pentru a arata ca numai impreuna suntem puternici si putem depasim orice obstacol”, a declarat Zoltan Pilecki, Director General Studio Moderna Romania.

Campania Avem grija sa-ti fie bine prezinta si o componenta dedicata sanatatii si sigurantei angajatilor companiei. Astfel, inca din luna martie, o parte dintre angajatii Studio Moderna lucreaza de acasa, iar in cazul celor pentru care acest lucru nu a fost posibil, compania a luat cele mai stricte masuri de siguranta pentru a le proteja sanatatea.

Studio Moderna ofera in permanenta angajatilor sai din linia intai echipamente de protectie, igienizeaza cu regularitate spatiile in care acestia isi desfasoara activitatea si a organizat lucrul la depozit cu doua echipe pentru a reduce riscul contaminarii sau blocarii totale a activitatii. Mai mult, pentru a limita raspandirea virusului si a-si proteja angajatii si clientii, incepand cu 23 martie compania a inchis temporar toate magazinele fizice.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

CSR CAFE

Cum cel mai bine se invata din exemple concrete, apreciem ca este important sa comunicam si sa impartasim ceea ce facem, proiectele noastre, modul...

Featured

Kaufland România a selectat cele 14 organizații neguvernamentale care vor primi finanțare în valoare totală de peste 2.245.500 lei, in cadrul celui de-al doilea...

Featured

PENNY a inaugurat, alături de Habitat for Humanity, Centrul Comunitar din Buftea, un spațiu ce va funcționa ca un after-school și va deservi două...

Featured

Sistemul Coca-Cola in Romania (Coca-Cola HBC Romania si Coca-Cola Romania)  a lansat  Meniul Faptelor Bune, cu scopul de a ajuta cat mai multe persoane...