STUDIU: Companiile din Romania ar trebui sa sustina, in principal, domeniul educatiei

Petrom_StudiuCompaniile din Romania ar trebui sa se implice in principal in domeniul educatiei, releva studiul ”Societatea civila – nevoi si asteptari”, realizat de Cult Market Research. Pe langa acest domeniu, 89% dintre reprezentantii societatii civile considera ca sanatatea ar trebui sa fie un alt domeniu prioritar pentru companiile romanesti, in timp ce 83% considera ca initiativele de antreprenoriat social trebuie sprijinite si incurajate.
Potrivit reprezentantilor ONG-urilor participante la studiu, Petrom_Studiu_finantare ONG-uri67% considera ca OMV Petrom este cea mai implicata companie in sustinerea si dezvoltarea de proiecte pentru educatie, urmata de Vodafone (23%) si ING Bank (17%).

Mona_Nicolici_PetromRezultatele studiului sunt foarte importante pentru noi, pentru ca reprezinta o confirmare a efortului companiei noastre in sustinerea educatiei din Romania, prin programe precum Scoala si Tabara din Tara lui Andrei, Olimpicii Petrom, programe de educatie antreprenoriala sau de prevenire a abandonului scolar. Educatia este cel mai important domeniu pentru o tara si tocmai de aceea OMV Petrom va ramane un partener de incredere al Educatiei din Romania”, a declarat Mona Nicolici, Manager al Departamentului de Sustenabilitate din cadrul OMV Petrom.

De asemenea, OMV Petrom a fost nominalizata, pentru al 4-lea an consecutiv, ca fiind cea mai implicata companie in sustinerea ONG-urilor din Romania (73%), urmata de companiile Vodafone (34%) si Raiffeisen (14%). Cel mai recent program prin care OMV Petrom a sustinut societatea civila a fost Campania interna 2%, in urma careia peste 230 de ONG-uri au fost sprijinte de catre mai mult de 2.100 de angajati care au completat formularele de redirectionare a impozitului lor pe venit.

Pe langa nevoia de sprijin financiar, majoritatea ONG-urilor au recunoscut si nevoia de voluntariat bazat pe abilitati – implicarea voluntara a persoanelor cu expertiza in anumite domenii precum comunicare si promovare, marketing, domeniul juridic, leadership, IT&C, management de proiect sau limbi straine.

Studiul ”Societatea civila – nevoi si asteptari” a fost realizat de Cult Market Research pe un esantion reprezentativ de 100 de organizatii non-guvernamentale in perioada aprilie – mai 2015.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.