Studiu de caz: Pista verde-Next Advertising pentru Coca-Cola HBC Romania

Agentia Next Advertising a realizat un studiu de caz cu povestea si rezultatele proiectului Pista Verde, initiat si derulat de agentie pentru Coca-Cola HBC Romania, in lunile mai-iunie 2012. Abordarea neconventionala a proiectului il recomanda ca unul de referinta printre evenimentele dedicate biciclistilor din Bucuresti care sunt nevoiti sa pedaleze pe piste neadecvate, chiar periculoase, pe trotuar. Next Advertising a venit cu o propunere concreta la o problema spinoasa a biciclistilor: a initiat un eveniment care a urmarit marcarea demonstrativa a primei piste pentru biciclisti pe carosabil, in centrul orasului, in dorinta de a ne alinia la normalitatea occidentala. Astfel, avand mesajul „Am facut destul trotuarul. E timpul sa iesim in strada”, proiectul-manifest Pista Verde si-a gasit repede sustinatori.

Citeste mai jos intregul studiu de caz:

Studiu de Caz Pista Verde Next Advertising 2012

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.