Studiul Tendinte si Realitati CSR in Romania, disponibil si in limba engleza

CSR Trends 2015Studiul Tendinte si Realitati CSR in Romania – editia 2015, realizat de echipa CSRmedia.ro, in parteneriat cu EY Romania, este disponibil si in limba engleza. Acesta poate fi accesat in sectiunea Studii CSR de pe site-ul nostru.

Studiul are la baza un chestionar aplicat in perioada 27 aprilie – 25 mai 2015. In raport se analizeaza raspunsurile a 311 de executivi de top din segmentul local de business si specialisti din domeniul CSR la 38 de intrebari. Au raspuns la chestionar mai ales companiile deja implicate in CSR; de aceea studiul poate oferi raspunsuri celor care analizeaza oportunitatea de a incepe actiuni CSR si vor sa le Seminar CSr 2015 00inteleaga impactul la nivel strategic si beneficiile. Distributia companiilor respondente a fost urmatoarea: 40% inregistreaza vanzari sub 10 milioane euro, 30% intre 10-100 milioane euro si 30% peste 100 milioane euro.

Conform analizei, anul acesta, 63% dintre companiile implicate in CSR vor aloca intre 5.000 si 500.000 euro pentru Seminar CSR 2015 004proiectele de responsabilitate sociala si sustenabilitate. Astfel, 14% vor aloca intre 5.000 si 10.000 euro, 27% vor aloca intre 10.000 si 50.000 euro, in timp ce 21% vor aloca intre 50.000 si 500.000 euro. Comparativ cu anul trecut, aproape jumatate (49%) dintre companiile care deruleaza activitati de CSR au crescut bugetul alocat acestora in 2015. Astfel, 32% a inregistrat o crestere de pana la 10% a bugetului CSR, in timp ce 17% au alocat un buget cu intre 10% si 30% mai mare.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.