Telekom a sustinut implementarea sistemului MediWeb – destinat gestionarii pacientilor

MediWeb TelekomCu sprijinul Fundatiei Telekom Romania, la Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii “Grigore Alexandrescu” din Bucuresti a fost pus in functiune sistemul informatic MediWeb– destinat gestionarii pacientilor.

In cadrul proiectului, Fundatia Telekom Romania a furnizat echipamentele necesare pentru dezvoltarea sistemului informatic destinat gestionarii pacientilor. Sistemul integreaza echipamente precum: monitoare TV, tablete, routere si imprimante de ultima generatie.

In plus, Fundatia Telekom a modernizat spatiul de asteptare din spital cu mobilier special pentru copii si cosuri pentru colectarea selectiva a deseurilor.

Numarul record de pacienti care s-au prezentat in ultimii ani la ambulatoriul de Ortopedie si Chirurgie Pediatrica din cadrul spitalului, peste 250 de prezentari pe zi, a facut ca experienta pacientilor sa devina neplacuta, iar timpul mare de asteptare, de peste 2-3 ore, sa dauneze calitatii serviciilor medicale oferite. Astfel, MediWeb asigura o mai buna organizare interna si o gestionare integrata a informatiilor specifice circuitului pe care pacientii trebuie sa-l urmeze in unitatea medicala.

Fiecare pacient care se prezinta in ambulatoriu primeste un numar de ordine arondat de sistem, pe care il va utiliza in tot circuitul si care ii va permite sa-si pastreze ordinea in accesarea serviciilor medicale.

Cu ajutorul tehnologiei, spitalele pot beneficia astazi de solutii eficiente pentru a putea oferi pacientilor servicii medicale de calitate. Ne bucuram sa fim parte din aceasta initiativa si ne dorim ca demersul nostru sa nu ramana singular. Suntem convinsi ca aceste functionalitati, disponibile in premiera intr-un spital public din Romania, vor creste calitatea actului medical prin diminuarea timpului de asteptare, acces rapid la istoricul pacientului si prin facilitarea comunicarii interne. Beneficiile sunt multiple, atat pentru pacienti, cat si pentru spital”, a declarat Ionela Paunica, Director Executiv, Fundatia Telekom Romania si Expert PR, Telekom Romania.

Pe langa utilitatea in relatia cu pacientii, sistemul informatic permite o evidenta clara a numarului de persoane care au beneficiat de serviciile medicale si a tipului de afectiuni tratate, ceea ce reprezinta premisele pentru realizarea de statistici si cercetari medicale. Totodata, procesele de lucru sunt imbunatatite prin centralizarea informatiilor, realizarea unui registru electronic cu pacientii si printarea retetei pacientului in faza finala a circuitului.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.