Connect with us

Hi, what are you looking for?

Featured

Telekom: Inscrierea proiectelor in programul Teimplici.ro s-a prelungit pana pe 18 ianuarie 2019

TeimpliciTelekom Romania a decis prelungirea perioadei de inscriere in concursul de proiecte Teimplici.ro, pana la data de 18 ianuarie 2019, inclusiv.

Prin editia de anul acesta a concursului, Telekom isi propune sa identifice si sa finanteze cu granturi de pana la 30.000 euro initiative ale organizatiilor non-guvernamentale care au ca scop reducerea abandonului scolar in randul tinerilor cu varste intre 12-20 de ani, din mediul urban.

Valoarea totala a finantarilor acordate prin concursul de proiecte este de 60.000 de euro.

Contributia organizatiei beneficiare trebuie sa fie de minimum 10% din valoarea bugetului solicitat ca sponsorizare din partea Telekom, care se adauga la bugetul total al proiectului. 

Se pot inscrie in concurs organizatiile non-guvernamentale care indeplinesc cumulativ cerintele specificate in regulamentul competitiei.

Fiecare organizatie poate inscrie in competitie maximum doua proiecte in calitate de participant direct si are dreptul de a fi nominalizat ca partener al altor aplicanti in alte doua proiecte. Parteneriatele pot fi incheiate cu alte organizatii non-guvernamentale sau institutii publice (scoli, inspectorate scolare, primarii etc.).

Sunt eligibile proiectele sau etape ale unor proiecte aflate in implementare de cel mult 1 an, care:

  • au scop si obiective specifice clar formulate, masurabile, realiste si bine definite in timp;
  • se desfasoara pe teritoriul Romaniei, in perioada februarie – decembrie 2019 si au o durata de minimum sase luni consecutive;
  • vizeaza colaborari cu diversi stakeholderi (institutii publice – scoli, inspectorate scolare, primarii etc., alte ONG-uri, companii, actori internationali);
  • folosesc solutii tehnologice sau introduc noi tehnologii care ajuta la implementarea cat mai eficienta a proiectului, scalarea sa sau maximizarea impactului (de exemplu, crearea de platforme educationale, aplicatii mobile, cursuri online, consiliere online, cluburi educationale mobile);
  • solicita o sponsorizare de maximum 30.000 euro. Bugetul solicitat include costuri de administrare de maximum 10% si costuri de comunicare de 10% din suma solicitata.
  • sunt sustenabile (proiectul se poate autosustine financiar dupa incetarea finantarii solicitate prin prezentul program si exista capacitatea de a asigura functionarea si intretinerea investitiei dupa finalizare, pentru o durata de minimum sase luni);
  • includ masuri si indicatori de evaluare a impactului.

Proiectele vor fi evaluate in perioada 19 – 23 ianuarie 2019. Vor fi selectate 7 proiecte finaliste, care vor fi sustinute in fata unui juriu, in data de 7 februarie 2019.

Castigatorii editiei 2018 vor fi anuntati in data de 7 februarie 2019.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...