Telekom Romania a publicat Raportul de Sustenabilitate pentru anul trecut

Telekom raportTelekom Romania are in centrul eforturilor de sustenabilitate Digitalizarea, iar in ultimii ani grupul de companii a initiat numeroase proiecte care contribuie la cresterea calitatii vietii romanilor prin digitalizare, se arata in Raportul de Sustenabilitate pentru anul 2017 al companiei.

Initiativele Telekom Romania s-au concentrat pe incluziunea in sfera digitala a tuturor paturilor sociale, prin investitii sustinute in modernizarea si extinderea infrastructurii retelelor de comunicatii – fixe si mobile, precum si pe cresterea oportunitatilor de conectivitatea a cetatenilor, prin lansarea de produse si servicii la preturi accesibile tuturor categoriilor de consumatori.

Pe parcursul anului 2017 Telekom Romania a continuat implementarea proiectului Ro-Net prin care se urmareste extinderea infrastructurii de banda larga in zone rurale dezavantajate, care nu au acces la o retea de internet de mare viteza. Proiectul Ro-Net este o prioritate pentru Telekom Romania, sRaportul de sustenabilitate - Telekomustinand eforturile companiei de a contribui la digitalizarea Romaniei prin reducerea decalajului dintre diferitele regiuni ale tarii.

Din 2016 Telekom Romania se afla in prima linie a dezvoltatorilor de proiecte de tip Smart City, menite sa optimizeze conditiile de trafic, iluminatul, siguranta si calitatea aerului in orasele supraaglomerate si sa faciliteze managementul resurselor la nivel local. In 2017, Telekom Romania a implementat doua proiecte de Smart City in Constanta si Piatra Neamt, care includ solutii de parcare inteligenta, iluminat stradal inteligent, statii de incarcare a masinilor electrice, sistem de monitorizare a calitatii aerului, supraveghere video inteligenta si Wi-Fi gratuit. 

In zona de tehnologie, compania a continuat extinderea retelelor FTTH si 4G, pregatind in acelasi timp terenul pentru introducerea tehnologiei 5G. La finalul anului 2017, aria de acoperire a retelei FTTH a Telekom Romania cuprindea 2,6 milioane de gospodarii, in timp de acoperirea retelei 4G ajunsese la 98% din populatia urbana si 85% din populatia totala- urbana si rurala.din populatia totala – urban si rural.

Digitalizarea inseamna simplificarea schimbului de informatii, iar in 2017 clientii Telekom Romania au fost martorii simplificarii ofertelor, precum si ai introducerii unor noi oferte de servicii care au in centru facilitarea accesului la Internet. Prin intermediul campaniilor #Netliberare– pentru segmentul rezidential si #Businessliber– pentru companii, Telekom Romania a extins beneficiile de comunicare pentru clienti si a oferit beneficii fara precedent pe piata telecomunicatiilor din Romania, precum trafic de date mobile nelimitat, la viteze 4G si eliminarea perioadei minime contractuale pentru mediul de business.

Pentru a sprijini digitalizarea invatamantului romanesc, Telekom Romania a continuat proiectele de tip Smart Education prin intermediul carora 150 de scoli din 23 de judete din Romania beneficiaza de platforma de management educational Adservio, care include catalog electronic, internet si echipamente electronice utile procesului de invatare, precum laptopuri, tablete si proiectoare. Platforma numara in prezent 200.000 de utilizatori: parinti, elevi si profesori.

Anul 2017 a fost al saselea an in care Telekom Romania a oferit copiilor cu varstre cuprinse intre 7 si 16 ani lectii gratuite de programare informatica prin intermediul atelierelor Coder Dojo. 130 de copii au beneficiat de astfel de lectii anul trecut.

Dorinta de a ne implica in cauze sociale si de a sustine persoane aflate in situatii dificile a determinat infiintarea Fundatiei Telekom Romania. De aproape 10 ani fundatia sustine proiecte sociale, umanitare, educationale, de mediu, precum si campanii de ajutorare in urma dezastrelor. In 2017 contributia sociala a Fundatiei Telekom Romania a fost transpusa in proiecte care urmaresc imbunatatirea vietii grupurilor vulnerabile, dezvoltarea abilitatilor digitale, precum si sprijinirea dezvoltarii comunitatilor locale.

Prin intermediul platformei Teimplici.ro, in 2017 au fost implementate 10 proiecte, printre care se numara “Edulier- platforma online de sprijin pentru copiii cu probleme specifice de invatare”, “Terapia prin joaca MIRA pentru persoanele cu dizabilitati si probleme neuromotorii” si “Camera senzoriala pentru bebelusii spitalizati pe termen lung.” Tot anul trecut, Telekom a oferit, ca in fiecare an, 10 burse de studiu pentru invatamantul superior STEM (stiinta, tehnologie, inginerie si matematica). In iunie si iulie 2017 Telekom Romania, in parteneriat cu Smart Atletics a organizat cea de a saptea editie a evenimenului sportiv “Cea mai mare ora de sport” in Brasov, Bucuresti si Mamaia, prin care compania isi propune sa sustina si sa promoveze un stil de viata sanatos.

Telekom Romania urmeaza strategia de economie circulara a Deutsche Telekom, ce intreprinde eforturi semnificative pentru a minimiza impactul operatiunilor asupra mediului inconjurator. Strategia de mediu a companiilor din grup se bazeaza pe patru piloni: reducerea consumului de energie prin masuri de eficienta, cota crescuta a surselor de energie regenerabila, reducerea emisiilor directe de CO2 si extinderea portofoliului de produse sustenabile. In 2017 am reciclat 1.177 de tone de deseuri generate de activitatile noastre si am crescut eficienta operatiunilor privind consumul de energie si emisia de CO2 cu 20% in raport cu traficul de date.

Raport de Sustenabilitate Telekom Romania 2017 RO by CSRMedia Network

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.