UNICEF a strans 70.000 de euro in campania Niciun Copil Invizibil

In urma campaniei de strangere de fonduri Niciun Copil Invizibil, derulata de UNICEF in parteneriat cu Realitatea TV in perioada 23 iunie-24 august 2012, s-au strans peste 70.000 de euro. Fondurile se vor folosi pentru a continua proiectul Prima prioritate: niciun copil invizibil. Pe parcursul celor doua luni de campanie, telespectatorii Realitatea TV si fanii UNICEF de pe Facebook au putut urmari povestile unor copii invizibili si au facut donatii prin SMS si online pe site-ul UNICEF. Nu mai putin de 35.000 de persoane din Romania, dar si din afara tarii care au venit in sprijinul copiilor invizibili.

Momentul cheie al campaniei de strangere de fonduri l-a reprezentat emisiunea Trezeste Romania – Editia speciala in beneficiul UNICEF. Andreea Marin Banica, Ambasador al Bunavointei pentru UNICEF Romania, a fost promotorul campaniei si gazda emisiunii. Vedete si personalitati publice din diverse domenii au participat la emisiune si pe toata durata campaniei pentru a-si arata sustinerea pentru acesti copii. Printre personalitatile publice care au sustinut campania se numara: Ion Tiriac, Camelia Sucu, Vunk, Maria Dinulescu, Valentin Butnaru, Cristian Stan, Inna, Connect-R, Ruxandra Dragomir, Luminita Anghel, Corina, Albertina Ionescu, Amna, Cristina Stanciulescu.

Persoanele care vor sa sprijine copiii invizibili sau alte proiecte UNICEF pot face in continuare donatii pe site-ul www.unicef.ro

Conform statisticilor, serviciile de prevenire sunt de cel putin 10 ori mai ieftine decat cele de protectie. Cu aceeasi suma de bani putem salva 200 de copii sau putem plati doar ingrijirea unuia singur. In acest context, UNICEF a inceput anul trecut proiectul Prima prioritate: niciun copil invizibil. In cele 64 de comunitati selectate, din judetele Bacau, Botosani, Buzau, Iasi, Neamt, Suceava, Vaslui si Vrancea, au fost identificati 12.000 de copii invizibili.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.