Connect with us

Hi, what are you looking for?

Featured

Unilever a lansat campania Tradiția de a face bine în România

Traditia de a face bine Unilever

Unilever a lansat campania Unilever – Tradiția de a face bine, cu ocazia aniversării a 30 de ani de la intrarea pe piața din România a primelor produse Unilever.

În România, povestea Unilever a început în 1991, odată cu primele importuri de produse. De atunci, Unilever a investit peste 120 de milioane de euro în România, reușind să dezvolte capacitatea de producție locală, să instruiască și să aibă grijă de bunăstarea angajaților. Totodata, Unilever si-a extins portofoliul de branduri și produse prin achiziția fabricii Betty Ice și a 75% din Good People, compania din spatele brandului FRUFRU, două companii locale, dovadă a implicării companiei în societatea românească prin susținerea mediului de business local.

Prin campania Unilever 30 – Tradiția de a face bine, compania sărbătorește cele mai importante momente din cei 30 de ani de activitate pe piața locală. În linie cu angajamentele globale, Unilever South Central Europe dezvoltă toate inițiativele și misiunile brandurilor pentru a răspunde nevoilor și specificului regiunii, în vederea atingerii unui impact local pozitiv pe termen lung.

Alături de acțiunile desfășurate pentru cetățenii și comunitățile din România, compania adresează și problemele cu care se confruntă țara noastră în ceea ce privește schimbările climatice și mediul înconjurător. Pentru a face o schimbare pozitivă, Unilever și Plantăm fapte bune în România au lansat în 2020 o acțiune amplă de împădurire, ce are ca scop plantarea a 300.000 de puieți până la sfârșitul anului 2022.

„Anul acesta se împlinesc 30 de ani de când primele noastre produse au intrat pe piața din România. Ne bucurăm să fim parte din povestea acestei țări și o modalitate prin care ne dorim să marcăm momentul aniversar este plantarea a 300.000 de arbori – câte 10.000 pentru fiecare an petrecut în România până acum. Îi plantăm în sudul țării, într-o zonă puternic afectată de deșertificare. Fenomenul de deșertificare reprezintă o preocupare globală și suntem hotărâți să luptăm împotriva acestei probleme alături de un partener extraordinar, inițiativa Plantăm fapte bune în România. În același timp, folosim momentul aniversar ca o oportunitate de a ne implica mai mult în comunitățile locale și încercăm să fim acolo unde simțim și știm că este nevoie de noi – în viețile consumatorilor, prin produsele noastre pe care se bazează în fiecare zi și care le fac viața mai ușoară, mai bună, dar și în viețile comunităților vulnerabile unde simțim că este mai multă nevoie de ajutor pentru o schimbare în bine”, a declarat Ana-Maria Pâslaru, General Manager Unilever South Central Europe.

Alături de Plantăm fapte bune în România, Unilever luptă împotriva unei probleme de interes global: fenomenul de deșertificare.

În 2020, 150.000 de arbori au fost plantați în județul Dolj, iar anul acesta au fost plantați încă 75.000 de arbori în aceeași zonă. Până la sfârșitul anului 2022, 300.000 de arbori vor fi plantați în zona de sud a țării.

Alături de inițiativa de plantare, proiectele de responsabilitate socială derulate de compania și brandurile Unilever în România în următorii ani vor sta sub umbrela Tradiția de a face bine.

Businessul Unilever este creat pe baza unei strategii durabile, concentrându-se pe branduri care au o misiune clară, fiind cunoscut la nivel mondial pentru implicarea în comunitate și investițiile pentru protejarea mediului, pentru grija față de cetățeni și angajați, dar și pentru investițiile în promovarea unui stil de viață echilibrat și sustenabil.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

STIRI BUNE

E.ON Energie Romania a lansat factura electronica, serviciu online pentru care pot opta, incepand din aceasta luna, toti clientii companiei, consumatori de gaze naturale...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...