Unilever atinge performanta de zero deseuri nepericuloase produse in Europa

Unilever_zero deseuri in Europa Dupa noua luni de la anuntarea a zero resturi trimise la depozitele de deseuri de-a lungul retelei sale globale, de 242 de fabrici – o premiera mondiala – Unilever anunta ca a devenit o companie cu zero deseuri generate in Europa. Acest lucru inseamna ca, in plus fata de facilitatile de productie, niciun rest produs de Unilever sau de propriile operatiuni logistice, centre de distributie, birouri, nu ajunge la depozitele de deseuri, in Europa. Unilever a comunicat in ianuarie 2015 ambitia de a deveni o companie cu zero resturi trimise la depozitele de deseuri. Operatiunile la nivel european sunt primele care indeplinesc acest nou obiectiv prin care 63 de centre Unilever trimit in prezent zero resturi la depozitele de deseuri. Depozit Unilever Aricesti PrahovaScopul Unilever este de a deveni pana la sfarsitului anului o companie cu zero deseuri produse la nivel global si, de asemenea, de a continua eforturile pentru dezvoltarea lantului sau valoric.

Pier Luigi Sigismondi, Chief Supply Chain Officer al UnileverAtingerea obiectivul nostru privind zero resturi trimise la depozitul de deseuri este esentiala pentru ambitiile de dezvoltare sustenabila ale Unilever. Ne dorim, in acest caz, sa vedem o miscare la nivelul intregii industrii. In luna iunie a acestui an am incheiat parteneriate cu mai multe companii care impartasesc aceeasi viziune, cu experti si parteneri cheie pentru a genera interes pentru aceasta problema sociala si de mediu. Lumea se concentreaza pe obiectivele globale ale Organizatiei Natiunilor Unite – un set ambitios de obiective care urmareste sa puna capat saraciei extreme, sa combata inegalitatea si schimbarile climatice pana in 2030 – astfel ca este timpul sa initiem cu totii cat mai multe actiuni privind eliminarea deseurilor”, a declarat Pier Luigi Sigismondi, Chief Supply Chain Officer al Unilever.

Rezultatele la nivel european ale companiei arata ca, in plus fata de toate fabricile detinute, Unilever trimite in prezent zero resturi la depozitele de deseuri in birourile, centrele de distributie si depozitele operate in totalitate de catre companie. Compania si-a propus, astfel, sa faca un pas mai departe si lucreaza in prezent la obtinerea acelorasi rezultate pentru centrele de distributie multi-functionale, birourile in care Unilever nu este nici proprietarul, nici singurul client, pentru centrele in care Unilever activeaza in proportie de mai putin de 35%.

Compania Unilever a fost clasata pe locul intai din domeniul sau conform indexului de sustenabilitate Dow Jones in 2014. In indicele FTSE4Good, Unilever a inregistrat cel mai mare scor (5) in materie de protectie a mediului. Totodata, s-a clasat pe primul loc in lista Global Corporate Sustainability Leaders (Liderilor Globali pe Sustenabilitatea Corporativa) din 2014, in sondajul anual GlobeScan / Sustainability pentru al patrulea an consecutiv, iar in 2015 a fost clasata drept cea mai sustenabila companie de produse alimentare si bauturi in Behind the Brands Scorecard a Oxfam.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.