Unilever cumpara o unitate mobila de terapie intensiva pentru Suceava

Ionut Ilie General Manager Ice Cream DivisionUnilever a decis sa isi uneasca fortele prin Crucea Rosie Suceava cu campania „1 centimetru de fapte – cu totii in linia intai”, initiata de Stefan Mandachi, pentru a lupta impotriva COVID-19, ajutand locuitorii din Suceava, regiunea cea mai afectata de pandemie din Romania.

Suma donata de Unilever South Central Europe catre Crucea Rosie Suceava va contribui la achizitionarea unei unitati mobile de terapie intensiva dotata cu 12 paturi, iar impreuna cu partenerii sai, la utilarea acestei unitati cu tot ce este necesar pentru a o face functionala. Pentru achizitia acestei unitati mobile de terapie intensiva, Unilever South Central Europe alaturi de divizia de inghetata din Suceava, reprezentata de brandul Betty Ice, contribuie cu 320.000 de euro.

„Traim momente pe care le-am tratat mai mult ca pe un scenariu posibil si care, din nefericire, au devenit realitate. Sistemele medicale din intreaga lume sunt sub o presiune teribila. E trist si ingrijorator sa vezi impactul teribil pe care il are coronavirusul asupra Romaniei, in general, si in mod special in zona Sucevei. Suntem in stransa legatura cu autoritatile si societatea civila in lupta impotriva acestei pandemii si cautam solutii sa sprijinim nevoile oamenilor. Unilever crede in  solidaritate si responsabilitate sociala si de aceea contribuim cu toate fortele si resursele necesare pentru a minimiza impactul acestei pandemii in Romania. Dincolo de solidaritate si responsabilitate mai credem foarte tare in colaborare  ca si instrument de amplificare a unei actiuni si de aceea suntem hotarati sa ne unim fortele, in solidaritate cu partenerii nostri, pentru a raspunde la aceasta pandemie ca o echipa, contribuind fiecare cu timp, abilitati si bani,” declara Ionut Ilie, General Manager al diviziei de Inghetata din cadrul Unilever South Central Europe.

Aceasta unitate mobila dotata cu 12 paturi de terapie intensiva poate fi folosita si mutata rapid oriunde este nevoie pe durata pandemiei, dar si ulterior in situatii de calamitati sau dezastre, si are ca scop cresterea capacitatii spitalelor si a sistemului medical in general, de ingrijire a pacientilor la standarde inalte.

„Le sunt recunoscator partenerilor nostri de la Unilever si diviziei de inghetata din Suceava pentru contributia colosala adusa campaniei noastre, ajutand astfel Bucovina sa treaca peste aceasta grea incercare. Am reusit sa acumulam probabil cea mai mare suma din strangerile de fonduri din Romania si nu intentionam sa ne oprim aici. Vreau sa multumesc tuturor voluntarilor si donatorilor care au sustinut campania noastra. Toti banii stransi au fost si vor fi cheltuiti cu maxima responsabilitate, eficienta si transparenta pentru a ajuta spitalele din Suceava si oamenii sever afectati de virus”, a declarat Stefan Mandachi, initiatorul campaniei „Cu Totii In Linia Intai” lansata in colaborare cu Crucea Rosie Suceava.

Campania de strangere de fonduri „Cu Totii In Linia Intai” initiata de antreprenorul Stefan Mandachi si filiala Crucea Rosie Suceava vinde simbolic prin intermediul platformei www.1cm.ro fiecare centimetru din metrul de autostrada construit in Suceava. Banii obtinuti din donatii sunt folositi pentru achizitia de ventilatoare si de echipamente medicale necesare spitalului din municipiul Suceava sau altor spitale din judetul Suceava, fiind regiunea cu cel mai mare numar de victime COVID-19.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.