Unilever, in parteneriat cu Mega Image si Plantam fapte bune in Romania, a lansat campania „Planteaza un copac si ofera-l cuiva drag!”, prin care se are in vedere impadurirea zonelor din sudul tarii.
Pentru a te alatura campaniei „Planteaza un copac si ofera-l cuiva drag!” trebuie sa achizitionezi produse Unilever din cadrul magazinelor Mega Image in valoare de minimum 30 RON. Inscrierea in campanie se face pe baza inregistrarii bonului fiscal pe www.unilevertepremiaza.ro . Astfel, vei putea oferi cuiva drag un copac, pe care va avea ocazia sa il planteze intr-un nou spatiu verde alaturi de Plantam fapte bune in Romania.
Campania se desfasoara pe toata perioada lunii martie.
Unilever este recunoscut si apreciat pentru brandurile care investesc intr-un stil de viata sustenabil si in cresterea impactului social pozitiv. «Planteaza un copac si ofera-l cuiva drag!» este o initiativa puternica si speram sa aiba un ecou pozitiv in randurile consumatorilor care pot contribui printr-un gest simplu la o actiune cu efecte pe termen lung pentru binele comunitatii si al mediului”, a declarat Lavinia Gheorghe, Customer & Channel Development Lead Unilever South Central Europe.
Aceasta campanie continua seria actiunilor de sustenabilitate desfasurate de Unilever in Romania, compania fiind cunoscuta la nivel local pentru campaniile initiate de Domestos (Domestos sustine igiena in scoli), Cif (Cif curata Romania) sau Rexona (Rexona te provoaca la 5000 de pasi pe zi impreuna cu Simona Halep).
Unilever se concentreaza asupra furnizarii mai multor beneficii sociale si de mediu in mai multe parti ale lumii prin intermediul Unilever Sustainable Living Plan (USLP). Inca de la inceputul lansarii USLP in 2010, Unilever a raportat deschis progresul companiei si au facut pasi mari in indeplinirea multora dintre obiectivele ambitioase pe care le-au stabilit.
In prezent, Unilever este pe cale sa indeplineasca in jur de 80% din angajamentele globale, printre care imbunatatirea sanatatii si a bunastarii a 1 miliard de persoane, reducerea impactului asupra mediului la jumatate si imbunatatirea mijloacelor de trai pentru milioanele de angajati, furnizori si comercianti.