Unilever sustine cu peste 3 milioane de lei persoanele vulnerabile, afectate de pandemie

James Simmons - Managing Director Unilever South Central EuropeUnilever a contribuit pana acum cu aproape 3 milioane lei, prin intermediul brandurilor sale, pentru sprijinirea comunitatilor si protejarea grupurilor vulnerabile din toata tara prin donarea de produse de igiena, curatenie, igienizare si alimente.

In aceasta lupta, compania si-a unit fortele cu partenerii sai din ONG-uri precum Crucea Rosie, Salvati Copiii, AjutorSpitale.ro, dar si cu institutiile statului si antreprenori locali pentru a identifica alte actiuni prin care poate sprijini comunitatile locale.

„Sunt hotarat ca Unilever sa isi joace rolul complet in acest efort national incredibil de a invinge Covid-19, acum si in viitor. Acesta este un moment in care trebuie sa ne aratam solidaritatea, sa lucram in echipa si sa ne respectam datoria civica. In aceasta perioada dificila, lucram din greu pentru a ajuta romanii si pentru a oferi siguranta colegilor nostri”, a declarat James Simmons (foto), Managing Director Unilever South Central Europe.

Pana acum actiunile companiei au constat in:

  • Unilever South Central Europe sprijina personalul medical aflat in prima linie prin furnizarea de fonduri pentru achizitionarea echipamentelor medicale necesare, precum si prin donatii constand in produse de igiena si alimente persoanelor care au cea mai mare nevoie de ele in aceasta perioada.
  • Prin initiative lansate de Crucea Rosie si AjutorSpitale.ro, dar si individual, compania a facut donatii de produse, printre care Domestos, Dove, Dero, Delikat, Hellmann’s, Lipton si altele, in valoare estimata de peste 1,26 milioane de lei (peste 260.000 euro).
  • De asemenea, compania a donat peste 240.000 de lei (echivalentul a 50.000 euro) catre Salvati Copiii, pentru a ajuta copiii si familiile care traiesc in conditii grele.
  • Saptamana trecuta, compania a anuntat ca s-a alaturat campaniei 1 cm de fapte – Impreuna in Linia Intai, prin Crucea Rosie Suceava, pentru achizitionarea unei unitati mobile de terapie intensiva. Pentru aceasta achizitie, Unilever South Central Europe alaturi de divizia de inghetata din Suceava, reprezentata de brandul Betty Ice, contribuie cu peste 1,5 milioane de lei (echivalentul a 320.000 de euro).

Unilever este producatorul global al brandurilor Dove, Domestos, Dero, Delikat, Rexona, Hellmann’s, Magnum, Betty Ice.

Unilever este prezent in Romania prin 3 fabrici si un sediu central in Bucuresti, de unde coordoneaza operatiunile de marketing si vanzari din Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru si Republica Moldova.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.