CSRmedia
CSRmedia
CSRmedia - publicatie premiata de Familia Regala a Romaniei

Ursus Breweries incurajeaza consumul responsabil de alcool

Un  raport de automonitorizare a SABMiller Europa arata ca 92,3% dintre comunicarile comerciale ale Ursus Breweries Romania contin mesaje de consum responsabil, iar 91,36% dintre produsele companiei fac trimitere catre mesaje care atentioneaza consumatorul in privinta consumului iresponsabil de alcool. In acest fel, Ursus Breweries este primul producator de bere din Romania care monitorizeaza si face publice rezultatele privind modul in care comunica responsabil. Raportul arata si ca 67% dintre romani au declarat ca au observat mesajele de consum responsabil in reclamele brandurilor din portofoliul Ursus Breweries, iar 62% dintre cei care au raspuns au fost constienti de prezenta lor pe ambalajele produselor.

”Prin mesajele de consum responsabil de pe ambalaje si din reclame ne-am luat voluntar angajamentul, fata de consumatorii nostri, de a-i incuraja sa ia decizii informate privind consumul de alcool. Convingerea noastra este ca berea, consumata cu moderatie, poate aduce momente placute in viata celor mai multi oameni. In egala masura, credem ca berea nu trebuie consumata de minori, ca alcoolul si volanul nu sunt compatibile si ca excesele trebuie evitate in orice circumstante. Mesajele de responsabilitate de pe ambalaje si din reclame sunt o modalitate de a le reaminti consumatorilor acest lucru”, a declarat Diana Klusch, Corporate Affairs Director Ursus Breweries.

Pentru a descuraja consumul iresponsabil, Ursus Breweries desfasoara si programul ”Afla-ti echilibrul! – www.desprealcool.ro”, un program care incurajeaza oamenii sa ia decizii informate despre alcool.

SABMiller, fondator al Forumului European pentru Alcool si Sanatate, si-a luat voluntar angajamentul de a promova un comportament responsabil legat de consumul de alcool. Descurajarea consumului iresponsabil este prima dintre cele zece prioritati de dezvoltare durabila ale companiei

La nivel european, campaniile publicitare derulate de SABMiller au obtinut o rata de conformitate cu normele de aplicare a mesajelor de consum responsabil adoptate la nivelul grupului de 98%. In privinta ambalajelor, 97,47% dintre produsele analizate au fost declarate conforme cu acestea. Per total, 41% dintre consumatorii intervievati la nivel european au declarat ca au observat prezenta mesajelor de consum responsabil si au putut mentiona spontan cel putin unul.

 

Adaugă un comentariu

* Prin utilizarea acestui formular sunteți de acord cu stocarea și tratarea datelor dumneavoastră de către acest site web.