Ursus Breweries invata barmanii cum sa se comporte cu clientii

Ursus Breweries a lansat la Buzau o sesiune de training-uri adresate barmanilor pe tema comportamentului responsabil in ceea ce priveste consumul de alcool  in baruri si cluburi. In perioada septembrie-noiembrie 2011 sunt asteptati sa participe la cursuri peste 200 de barmani din orasele Buzau, Cluj, Brasov, Timisoara si Bucuresti.

Diana_Klusch_Director_Corporate_Affairs_Ursus_Breweries1“Campania noastra promoveaza un comportament echilibrat, iar decizia de a merge catre barmani este sustinuta tocmai de faptul ca acestia sunt intre client si bauturile pe care acesta le alege atunci cand se afla intr-un context social. O mare parte a tinerilor din Romania prefera sa bea alcool in baruri si cluburi, de aceea prin programul nostru dorim sa ii incurajam atat pe tineri, cat si pe cei care ii servesc in baruri, sa adopte o atitudine moderata astfel incat o seara petrecuta in orascu prietenii sa ramana una placuta, fara excese si regrete in dimineata de dupa”, a declarat Diana Klusch, Director Corporate Affairs Ursus Breweries.

Un studiu realizat de companie arata ca aproape 32% dintre tinerii cu varsta intre 18 si 30 de ani au consumat alcool ultima data intr-un bar.

”Barmanul joaca un rol esential in localurile in care oamenii vin sa se simta bine – fie ca sunt, baruri, cluburi, terase sau restaurante. El asigura, intr-adevar, servirea unei bauturi, dar implicarea sa nu se termina aici, el face parte din atmosfera localului si poate influenta comportamentul clientilor. Astfel, un comportament responsabil din partea barmanului il va apropia de client si-l va determina sa actioneze fara excese inutile. Training-ul propus de Ursus Breweries in vederea prevenirii consumului iresponsabil de alcool este un program absolut esential pentru barmani”, a declarat Bogdan Nicolae, Presedintele Asociatiei Barmanilor Profesionisti din Romania.

Pentru mai multe informatii despre efectul alcoolului asupra organismului click aici

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.