Connect with us

Hi, what are you looking for?

Featured

URSUS Breweries s-a angajat sa sustina egalitatea de gen și incluziunea

Dragos Constantinescu UrsusURSUS Breweries a semnat angajamentul organizației LEAD Network (Leading Executives Advancing Diversity), care confirmă promisiunea pentru construirea unui mediu de lucru și a unei culturi organizaționale incluzive, bazate pe diversitate și egalitate de gen, ce vor conduce la o creștere semnificativă a reprezentativității femeilor în funcții executive și decizionale.

Astfel, Ursus Breweries este primul producător de bere din România care semnează acest angajament.

LEAD Network (Leading Executives Advancing Diversity) este o organizație non-profit a cărei misiune este de a facilita atragerea, menținerea și promovarea femeilor în industria de retail și de bunuri de larg consum, prin intermediul educației, al leadership-ului și al dezvoltării profesionale. Scopul LEAD Network este de a conecta, a inspira și a facilita crearea unui viitor bazat pe incluziune și egalitate la toate nivelurile industriei de retail și bunuri de larg consum din Europa.

„Semnarea angajamentului LEAD Network confirmă acțiunile susținute ale Ursus Breweries pentru dezvoltarea unei culturi incluzive, lipsită de prejudecăți, bazată pe diversitate și egalitate de gen, în care toată lumea se poate manifesta și poate avansa. Știm că diversitatea contribuie la pluralismul de opinii si la experiențe inovatoare. Toate acestea vor aduce beneficii consumatorilor și ne vor ajuta să atragem candidați dintr-o plajă de talente mai diversificată, sprijinind obiectivele noastre de a oferi oportunități de dezvoltare și de a crește reprezentativitatea femeilor la nivelul funcțiilor manageriale și de leadership”, a declarat Dragoș Constantinescu, Președintele URSUS Breweries.

Aderarea la LEAD Network reprezintă încă un pas important către realizarea obiectivelor strategiei de sustenabilitate și responsabilitate socială corporativă ale Ursus Breweries, stabilite până în 2030.

Acest pas, realizat chiar în luna în care sărbătorim femeile, reiterează faptul că promovarea și susținerea lor trebuie sa fie o activitate care să se regăsească în mod constant în preocupările oricărei organizații.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

STIRI BUNE

E.ON Energie Romania a lansat factura electronica, serviciu online pentru care pot opta, incepand din aceasta luna, toti clientii companiei, consumatori de gaze naturale...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...