Valoarea unei companii ar trebui masurata in functie de impactul social

Valoarea unei companii trebuie masurata in functie de contributia pozitiva pe care principalul sau domeniu de activitate il are asupra societatii, precum si in functie de profitul realizat, se arata intr-un studiu global realizat de Deloitte Touche Tohmatsu Limited (DTTL).

Totodata, 73% dintre cei aproape 400 de lideri chestionati considera ca activitatea de baza a companiei pe care o conduc exercita o contributie pozitiva asupra societatii.

„In ansamblul ei, reteaua de firme membre Deloitte considera ca exista oportunitatea ca asa-numitul Obiectiv societal sa fie integrat in activitatea de baza, deciziile si identitatea unei companii. Prin acest scop intrinsec, compania poate inspira schimbarea pozitiva la nivel economic, social si de mediu”, a declarat spune Barry Salzberg, DTTL Global CEO.
Potrivit studiului, 82% dintre liderii de business spun ca organizatia lor publica o declaratie formala privind‚ “obiectivul societal”, in timp ce 52% apreciaza ca aceasta declaratie este esentiala in procesul de atragere a noii generatii de clienti si angajati. Numai 25% dintre respondenti cred că acest obiectiv este bine-cunoscut de catre clienti si consumatori, sugerand ca mediul de afaceri ar trebui sa depuna mai mult efort de comunicare in ceea ce priveste contributia si impactul pe care activitatea de baza o are asupra societatii.

In succesul unei afaceri Obiectivul Societal este prioritar

In paralel cu studiul EIU, DTTL a analizat si opinia a peste 1.000 de reprezentanti ai Generatiei Y (Millenials) din cadrul firmelor membre Deloitte (angajati nascuti dupa anul 1981). Peste jumatate dintre ei, respectiv 52% considera ca pe viitor, mediul de afaceri va avea cel mai mare impact asupra provocarilor principale cu care se confruntă societatea. In plus, 92% dintre respondenti cred ca succesul unei afaceri ar trebui masurat nu doar in functie de profit, sugerand ca Obiectivul societal al unei companii este pentru această generatie principala prioritate si exigenta.

„Vocea directorilor executivi este astfel sustinuta de generatia emergenta a viitorilor lideri de afaceri care considera ca responsabilitatea personala, responsabilitatea corporatistă si cea sociala trebuie sa coexiste. Remarcăm un apetit real pentru idei noi, perspective originale si dezbatere animată”, sustine Barry Salzberg.
In jur de 74% dintre respondenti reprezinta corporatii cu venituri anuale de peste 500 de milioane de USD, inclusiv o pondere de 27% cu venituri de peste zece miliarde de dolari.
Pentru mai multe informatii, click aici.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.