Connect with us

Hi, what are you looking for?

Featured

Vodafone România a publicat Raportul de Sustenabilitate 2019-2020

Vodafone - raportVodafone România a lansat Raportul de Sustenabilitate 2019 – 2020, prin care comunică activitățile și performanța companiei  din punct de vedere economic, social si al mediului.

Conform raportului, viziunea de a conecta societatea și de a utiliza tehnologia pentru a îmbunătăți viețile oamenilor, împreună cu cele trei direcții strategice pe care Vodafone și le-a asumat stau la baza tuturor activităților și proceselor din cadrul companiei  ̶  pornind de la modul de guvernare și etica de business, până la servicii care să răspundă nevoilor clienților și la relația cu aceștia, politicile interne și grija pentru angajați, proiectele de binefacere realizate anual în comunitățile din țară prin Fundația Vodafone România ș.a.m.d.

Astfel, Raportul de Sustenabilitate urmărește evoluția companiei în atingerea obiectivelor asumate și asigură o transparență sporită cu privire la practicile și activitățile zilnice ale companiei, standardele și modul de lucru interne, precum și impactul pozitiv generat la nivelul societății.

Acest raport oferă detalii cu privire la activitățile și realizările companiei din intervalul 1 aprilie 2019 – 31 martie 2020. Printre momentele-cheie din perioada raportată se numără:

  • Achiziționarea operatorului UPC România și încheierea fuziunii legale, în urma căreia clienții au beneficiat de primele oferte mobile, fixe și TV;
  • Achiziționarea de 100% energie regenerabilă și implementarea unor soluții tehnice de răcire de ultimă generație în principalele centre de date pentru reducerea consumului de energie electrică și, implicit, a amprentei de carbon;
  • Lansarea Spiritului Vodafone la nivel intern și trecerea la munca de acasă (work from home) pentru mai bine de 80% dintre angajați, la izbucnirea pandemiei;
  • Dezvoltarea programului Școala din valiză și lansarea aplicației DreamLab de către Fundația Vodafone România pentru sprijinirea studiilor oncologice internaționale, ulterior adaptată și pentru cercetările asupra virusului SARV-CoV-2.

 

Raportul de Sustenabilitate Vodafone România este realizat în jurul celor trei piloni strategici asumați, Digital Society, Inclusion for All și Planet, care definesc ariile unde compania consideră că poate avea un impact semnificativ la nivelul societății, iar schimbările sau tehnologiile aduse de Vodafone România pot îmbunătăți viețile oamenilor. De asemenea, sunt urmărite obiectivele specifice fiecăruia dintre cei trei piloni de activitate, aliniate la strategia și misiunea globală ale Vodafone Group. Procesul de raportare urmărește standardele Global Reporting Initiative (GRI), opțiunea Core.

Vodafone România își va concentra în continuare eforturile pentru a asigura un viitor mai conectat, în care digitalizarea vine în sprijinul oamenilor, contribuind mai ales în sectoarele principale ale societății, precum educația și sănătatea, și ajutând la reconstrucția României în urma crizei cauzate de virusul COVID-19.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

STIRI BUNE

E.ON Energie Romania a lansat factura electronica, serviciu online pentru care pot opta, incepand din aceasta luna, toti clientii companiei, consumatori de gaze naturale...

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

Featured

Peste 100.000 de turisti au vizitat Zona Cascadei Bigar la un an de la amenajarea eco-turistica a zonei, dublu fata de perioada 2016-2017, cand...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...