Voluntarii Mondelez Romania au sustinut activitatile Centrului de zi „Ana si copiii”

Mondelez Romania - voluntariat 2015Anul acesta, 40 de voluntari din cadrul companiei Mondelez Romania au pregatit pachete cu haine si au aprovizionat „Camara Copiilor” cu alimente de baza, necesare pentru a asigura hrana zilnica a cei 80 de copii din cadrul Centrului de zi „Ana si copiii”. O parte din voluntari au cules legumele direct din gradinile gospodarilor din judetul Ialomita si le-au adus la Centrul de zi „Ana si copiii”, unde impreuna cu ceilalti colegi au pregatit, in campania “Camara Copiilor”, muraturi si legume pentru congelat. Voluntarii, de asemenea, i-au ajutat pe cei mici la lectii.In cadrul campaniei anuale la nivel global „Luna voluntariatului” organizata de Mondelez International, peste 12.000 de angajati din 70 tari s-au implicat timp de 40.000 ore. Ca parte a misiunii sale de a proteja „well-being”-ul oamenilor si planeta, Mondelez a dedicat luna octombrie responsabilitatii si grijii fata Ana Si Copiiide comunitate, motivandu-i astfel pe angajati sa raspunda apelului de a promova prin diferite proiecte un stil de viata sanatos, bunastarea comunitatii si dezvoltarea angajatilor.

Doina Cavache, Corporate Affairs Manager Mondelez RomaniaSi in acest an, angajatii nostri s-au implicat cu tot sufletul in a-i ajuta pe copiii de la Centrul de zi „Ana si copiii” cu care am inceput colaborarea in urma cu doi ani. Suntem bucurosi ca am oferit o mana de ajutor unor oameni care au atat de multa nevoie de el, dar il si apreciaza pe masura. Am plecat de acolo cu sentimentul ca am realizat ceva ce merita, dar in acelasi timp, si noi am dobandit abilitati folositoare, experienta, am socializat si ne-am simtit bine”, a declarat Doina Cavache, Corporate Affairs Manager, Mondelez Romania.

Dintre miile de voluntari, 14 angajati au jucat rolul de „Ambasadori ai Bucuriei” (Joy Ambassadors). Ei au avut parte, timp de doua saptamani, de o misiune de schimb de competente (skills exchange), in Republica Ghana. Aceasta echipa a avut sansa unica de a invata despre provocarile si oportunitatile asigurarii unei surse sustenabile de cacao, oferind la schimb competente de afaceri – de la agronomie si cercetare-dezvoltare la operatiuni, achizitii, marketing si drept. Echipa, formata din reprezentanti a zece tari si-a desfasurat activitatea in Aysikrom, Adiembra si Ehiamenkyene, 3 dintre cele peste 200 de sate din Ghana implicate activ in Cocoa Life, programul de sustenabilitate al companie, ce consta intr-o investitie de 400 milioane de dolari pe parcursul a 10 ani.

Un punct central al misiunii din acest an l-a constituit dezvoltarea unor solutii inovatoare care sa sprijine femeile din comunitatile, ce se ocupa cu cresterea culturilor de cacao aflate in dezvoltare sa lanseze si sa-si dezvolte propriile intreprinderi mici. Femeile fermier din Ghana castiga cu pana la 25-30% mai putin decat colegii lor de sex masculin si se confrunta adesea cu un acces limitat la finantari si la cunostinte despre mediul de afaceri.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.