Whirlpool da startul campaniei “Multumim, tu faci diferenta”

Whirlpool Romania, in parteneriat cu Organizatia Salvati Copiii, va derula in intervalul 4 octombrie – 20 decembrie campania de responsabilitate sociala “Multumim, tu faci diferenta”. In cadrul acesteia, pentru fiecare produs din campanie cumparat de consumatorii romani, Whirlpool va dona o suma catre Salvati Copiii, pentru programul de educatie „A doua sansa”. Decizia companiei se bazeaza pe dorinta de a se implica la nivel local in sprijinirea comunitatii, in acord cu misiunea Whirlpool la nivel mondial si tendintele internationale de Cause Related Marketing. In functie de fiecare produs cumparat, suma donata pentru sustinerea educatiei va fi cuprinsa intre 10 si 40 de lei. Suma minima donata de Whirlpool Romania va fi de 20.000 euro, indiferent de evolutia vanzarilor in promotie.

“Am ales Organizatia Salvati Copiii datorita transparentei cu care activeaza, avand o prezenta sustinuta in teritoriu la nivel national si o reputatie impecabila. Mai mult, Programul “A doua sansa” inglobeaza valorile Whirlpool prin sustenabilitate si impactul major pe termen mediu si lung. Acest  principiu de dar din dar se face rai a fost inteles si asumat de mediul de business tot mai mult in ultimii ani, mai cu seama ca cifrele au aratat ca profitul se masoara si in cifre, dar si in bucuria copiilor”, a declarat Mioara Bolozan, Director Marketing Whirlpool Romania.

Suma minima donata de Whirlpool Romania, in valoare de 20.000 euro, va asigura 6 luni de studiu si o masa calda pe zi pentru cel putin o suta de copii din Bucuresti, Constanta, Iasi, Targoviste si Timisoara. Suma finala va fi influentata de numarul de unitati vandute, astfel ca reprezentantii Whirlpool se asteapta ca valoarea donatiei sa fie semnificativ mai mare decat suma minima garantata.

“Copiii inscrisi in programul A doua sansa au nevoie de un sprijin important din partea noastra pentru ca, in general, situatiile lor sunt foarte dificile, fie pentru ca nu s-au integrat in mediul scolar, fie pentru ca situatia materiala nu le-a permis sa mearga la scoala. Prin aceasta campanie investim in educatia lor si putem avea un impact real si cu ajutorul consumatorilor, care vor primi si ei ceva in schimbul unei fapte bune. In final, toata lumea are de castigat!”,  a declarat Gabriela Alexandrescu, Presedinte Executiv Organizatia Salvati Copiii.

In Romania exista peste 240.000 de persoane analfabete, de doua ori mai putine decat la recensamantul din 2002, fapt care atesta succesul campaniilor derulate de organizatiile non profit.
In anul scolar 2012-2013, un numar de 621 de cursanti au fost inclusi in programul A doua sansa, in cadrul centrelor educationale Salvati Copiii, puse la dispozitie in 37 de scoli care se afla in parteneriat cu organizatia, in toata tara. Centrele educationale Salvati Copiii le ofera participantilor din programul   A doua sansa si o gustare pe zi.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.