World Vision: Milioane de oameni au aratat ca le pasa de sanatatea copiilor

Mai mult de un milion si jumatate de oameni din intreaga lume, au “luat atitudine” in favoarea scaderii mortalitatii copiilor. Astfel, in intervalul 13 – 19 noiembrie oamenii au participat la conferinte, seminarii, intalniri, marsuri, flas-moburi, au postat online fotografii si filme. Actiunea a facut parte din campania “Child Health Now”- dedicata sanatatii copiilor de pana la cinci ani, ce s-a derulat in 80 de tari. Pana in 2016, scopul primordial al World Vision la nivel mondial este imbunatatirea vietii a 150 de milioane de copii din lume. Acest scop este sustinut de obiective strategice pentru cresterea numarului de copii mai mici de cinci ani, care sa fie bine hraniti si protejati de boli si de infectii.

“Scaderea ratei mortalitatii copiilor nu este doar o problema a tarilor in curs de dezvoltare. O intrega serie de decese se produc si in tari unde exista resurse si se poate pune capat acestei situatii nedrepte. Stim ca vocea grupurilor mari este ascultata de conducatori si de aceea noi am incurajat oamenii in aceasta saptamana “sa ridice mainile” si, astfel, sa intre in randul celor carora le pasa”, a declarat Andrew Hasset, Director al campaniei internationale “Child Health Now”.

Campania “Child Health Now” a organizatiei World Vision permite celor carora le pasa de nenorocirea adusa de deceselor infantile sa actioneze si sa ceara schimbari. In Romania, in timpul Saptamanii Globale de Actiune publicul internaut a fost invitat prin mijloace online si de social-media sa posteze fotografii cu mainile ridicate pe wall-ul campaniei

Campania globala “Child Health Now” a fost lansata de World Vision in 2009 pentru reducerea mortalitatii infantile (0-5 ani) si imbunatatirea accesului copiilor la servicii de sanatate. Campania cheama guvernele si suporterii sa isi joace rolul in miscarea globala si sa asigure copiilor acces la nutrienti, apa curata si servicii de sanatate care sa le salveze viata.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.