Xerox a facut publice rezultatele activitatilor de responsabilitate corporativa

xerox-raport-csr-2016Xerox a publicat raportul Global Citizenship 2016, in care demonstreaza progresul facut in ceea ce priveste furnizarea in mod responsabil a serviciilor de tehnologie si de externalizare a proceselor de business, ajutand, in acelasi timp, clientii si comunitatile sa faca fata tuturor provocarilor din domeniu. Conform documentului, principalele realizari inregistrate in anul fiscal 2015 includ:

  •  Clientul este pe primul loc: Xerox este una dintre cele mai inovatoare companii din lume si isi foloseste experienta in folosul clientilor. De exemplu, Xerox si departamentul de transport din Florida pregatesc lansarea unui sistem de taxare, de ultima generatie, care sa creasca eficienta operationala si sa ofere o mai buna experienta de utilizare locuitorilor din Florida si vizitatorilor. Eforturile companiei de a modela piata de tehnologie a documentelor continua sa fie recunoscute – astfel, pentru al optulea an consecutiv, Xerox a fost numit drept unul dintre liderii pietei in cadranul magic Gartner pentru servicii de management al continutului si al imprimarii.
  •    Etica afacerilor: Xerox a fost inclusa in topul 100 al celor mai buni ”cetateni corporativi” de catre revista Corporate Responsibility.
  •   Diversitatea la locul de munca: In Statele Unite, 60% din angajatii Xerox sunt femei, iar femeile reprezinta 32% din managerii din middle si top management. Minoritatile reprezinta 48% din angajati si 15% din managerii din middle si top management din Statele Unite.
  •     Protejarea planetei: Compania a redus consumul de energie cu 12% si a scazut emisiile cu 20% — echivalentul a 65.000 de tone de dioxid de carbon, in sediile din intreaga lume.
  •    Grija pentru comunitati: Peste 2.500 de organizatii non-profit, facultati si universitati au primit sprijin financiar direct prin intermediul Fundatiei Xerox sub forma de granturi, donatii sau activitati care vizeaza comunitatile.

“De peste 50 de ani, initiativele Xerox au avut un impact pozitiv asupra lumii in care traim”, spune Burns. In raport, ea adauga, “Responsabiliatea corporativa va continua sa fie vitala pentru ambele companii dupa incheierea procesului de separare. Fiecare din ele va pastra valorile si cultura noastra, incluzand un angajament constant pentru integritate, inovatie, sustenabilitate si comunitati”, a edclarat  Ursula Burns, CEO si presedinte Xerox

Raportul anual de responsabilitate corporativa arata, de asemenea, modul in care Xerox foloseste tehnologia pentru a-si ajuta clientii sa isi reduca amprenta de carbon. Un exemplu in acest sens il reprezinta CompleteView Pro, un instrument din cadrul procesului de management al imprimarii care analizeaza obiceiurile si costurile de imprimare. Folosind analiza sistemica de date, instrumentul ajuta companiile sa inteleaga mai bine impactul pe care il au activitatile de imprimare asupra mediului, inclusiv consumul de energie si emisiile de CO2 cauzate de echipamente si sedii. Alte exemple vizeaza serviciile de management al imprimarii, aplicatiile de planificare a calatoriilor si platforma pentru servicii de parcare Merge™.

In cadrul companiei sunt folosite tehnologii care utilizeaza in mod inteligent energia, cum ar fi tonerul cu punct de topire scazut (EA), care necesita cu 30 – 35% mai putina energie pentru a fi produs. De asemenea, Xerox foloseste surse de energie regenerabila pentru sediile sale si implementeaza proiecte de management al energiei si modernizare a echipamentelor, cum ar fi tevile exterioare pentru a raci apa rezultata din diverse procese in sezonul rece.

Pentru a citi raportul integral, click AICI

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.