Xerox ajuta companiile sa tipareasca mai putin

XeroxXerox a lansat instrumentul Print Awareness Tool, care ajuta companiile sa-si reduca amprenta de carbon si incurajeaza angajatii sa fie responsabili fata de mediu. Dezvoltat de Centrul de Cercetare Xerox din Europa, acesta foloseste tehnologia gamification si ofera masuratori in timp real privind cantitatea de documente tiparite, precum si sfaturi pentru a schimba comportamentele de imprimare. De asemenea, angajatii pot urmari modul in care eforturile lor sustin politica generala a companiilor in care lucreaza privind reducerea documentelor tiparite. O interfata software interactiva pentru desktop, usor de utilizat, monitorizeaza si analizeaza istoricul tipariturilor si obiceiurile de imprimare inutile. In plus, companiile pot organiza o serie de competitii sau pot oferi stimulente angajatilor pentru a incuraja utilizarea responsabila.Xerox Romania_parteneriat_British Council RomaniaFameLab_2013

MikeFeldmanSa tiparim mai putin nu se refera doar la un consum redus de hartie, ci la o modalitate de lucru eficienta, la cresterea productivitatii, la comunicarea rapida cu clientii si utilizarea eficienta a informatiilor pentru a dezvolta afacerea”, a declarat Mike Feldman, presedinte Large Enterprise Operations, Xerox.

Xerox Print Awareness este parte a abordarii in trei etape a companiei privind serviciile de management al documentelor (Managed Print Services – MPS): evaluare si optimizare, securizare si integrare, automatizare si simplificare.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.