Reveal Marketing Research a dat startul inscrierilor in cea de-a treia editie a workshop-ului gratuit “Brand Enthusiasts Community”. Termenul limita pentru inscrieri este 5 februarie. Workshop-ul, ce se adreseaza studentilor si masteranzilor interesati de domeniul comunicarii, se va derula in intervalul 7-9 februarie. Proiectul, inclus in planul de Corporate Social Responsibility (CSR) 2012-2013 al Reveal Marketing Research, este sustinut de Institutul Aspen Romania. Cele trei zile de workshop vor aborda trei problematici, respectiv: Industria de comunicare din Romania, Cercetarea de Piata si Pozitionarea Brandului & Career Coaching.
“Primele doua editii Brand Enthusiasts Community, ce s-au desfasurat in 2012, au fost un real succes si ne bucuram ca incepem anul cu un eveniment atat de drag echipei Reveal. Am cunoscut tineri entuziasti, inteligenti si dornici sa isi rupa din timpul lor liber pentru a invata. Noi am selectat cativa dintre acesti tineri minunati si i-am adus in echipa noastra”, a declarat Marius Luican, general manager Reveal Marketing Research.
Sunt vizati studenti si masteranzi inscrisi la facultatile de Marketing, Sociologie, Comunicare, Relatii Publice, Media si Jurnalism, ce vor fi selectati in urma unei aplicatii trimise in mesaj privat pe pagina de Facebook a companiei Reveal Marketing Research.
Programul de CSR “Brand Enthusiasts Community” se deruleaza pana in luna octombrie a anului 2013, iar urmatorul workshop este programat in pramavara, in luna aprilie.


