Help Net a lansat aplicatia HelpLine, dedicată persoanelor izolate la domiciliu

helpnetHelp Net a lansat aplicatia HelpLine, dedicata exclusiv pacienților izolați la domiciliu în urma unui test pozitiv Covid-19. 

În cele 14 zile de izolare, aceștia au acces la servicii medicale gratuite și beneficiază de o legătură directă și personalizată cu o echipă de medici specialiști.

Banner Catalogul Faptelor Bune - 2025

Primul pas este înregistrarea în aplicație și înscrierea în program conform Regulamentului. Pacientul intră într-un proces de screening medical preliminar în urma căruia este încadrat în categoria medicală corespunzătoare în funcție de istoricul său medical, fiind apoi preluat de un medic specialist. Astfel este monitorizat și îndrumat constant în perioada de izolare, i se oferă consultații și, în funcție de simptome, primește un tratament pe care îl poate achiziționa online din Farmaciile Help Net, cu livrare în aceeași zi. Dacă situația și starea de sănătate impun acest lucru, medicul va recomanda pacientului să cheme ambulanța pentru a fi transferat la spital.

Medicii parteneri, care își oferă serviciile, experiența și cunoștințele prin intermediul aplicației HelpLine, acționează cu responsabilitate și evaluează obiectiv nevoile persoanelor infectate cu SARS CoV 2, în perioada de monitorizare.

Sebastian Ring HelpNet“Am avut în jurul nostru colegi, rude, cunoscuți care s-au confruntat cu această boală și cu izolarea care vine odată cu ea și am înțeles cât de importante sunt susținerea și ajutorul pentru a trece mai ușor peste această perioadă dificilă. Am lansat acest serviciu dedicat comunității pentru a ne asigura că pacienții noștri primesc atenția si îngrijirea medicală de care au nevoie, chiar și în perioada izolării cauzate de infectarea cu SARS CoV 2, când nu pot ajunge la medic sau în farmacie. Aplicația HelpLine este un răspuns și modalitatea noastră de a fi cât mai aproape de pacienți, de a le oferi produse și servicii premium” a declarat Sebastian Ring, Managing Director Help Net.

Întreaga interacțiune medic-pacient Covid-19 are loc online, iar pentru monitorizarea constantă va fi utilizat un canal de comunicare stabilit de comun acord: e-mail, telefon sau prin intermediul aplicațiilor de mesagerie online (WhatsApp etc.).

Aplicația HelpLine este disponibilă în Google Play, dar și pe www.helpnet.ro – unde se poate accesa direct de pe computer.

Adaugă un comentariu

* Prin utilizarea acestui formular sunteți de acord cu stocarea și tratarea datelor dumneavoastră de către acest site web.

Îți mulțumim pentru feedback!