Fundatia Vodafone a finantat „Dosarul Digital” al beneficiarului

Dosarul digital_2Fundatia Vodafone Romania a finantat cu 240.000 de lei „Dosarul Digital” al beneficiarului pentru profesionistii care activeaza in domeniul serviciilor sociale,  prin programul strategic „Connecting for Good”. Proiectul a fost dezvoltat de Fundatia Dezvoltarea Popoarelor Filiala Cluj (FDP Cluj), cu sprijinul Code for Romania, in cadrul programului Civic Labs.

Acesta constituie alternativa electronica a dosarului clasic, cu sina, si vine in sprijinul asistentilor sociali, facilitandu-le realizarea documentatiei, dar si accesul la istoricul beneficiarilor, totul in conditii de siguranta a procesarii datelor.

Banner Catalogul Faptelor Bune - 2025

Primii utilizatori ai Dosarului Digital sunt asistentii sociali ai Directiei Generale de Asistenta Sociala a Municipiului Bucuresti, respectiv cei ai Directiei de Asistenta Sociala si Medicala Cluj-Napoca, Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala a Universitatii Babes-Bolyai Cluj-Napoca si Fundatia de Abilitare „Speranta”.

Angela Galeta, Project Manager Corporate Social Responsibility – Senior, Vodafone RomaniaDosarul digital în serviciile de asistență socială aduce o schimbare importantă și ireversibilă, cu beneficii reale și palpabile pentru asistenții sociali, dar și pentru cei vizați de serviciile sociale. Tot timpul alocat completării de fișe și formulare, uneori, conținând aceeași informație, va putea fi utilizat acum de către asistenții sociali pentru munca directă cu beneficiarii. Totodată, accesul oricând și de oriunde la istoricul beneficiarului, posibilitatea de a aduce completări dosarului acestuia în timp real si facilitarea raportării către Direcțiile de Asistență Socială simplifică mult din munca asistenților sociali”, a declarat Angela Galeța, director al Fundației Vodafone România.

Platforma „Dosarul Digital” este disponibila accesand www.dosaruldigital.ro, in timp ce aplicatia poate fi descarcata, deocamdata, pe dispozitive cu Android din Google Play, versiunea pentru iOS urmand sa devina disponibila in perioada urmatoare.

Pentru utilizarea solutiei, organizatia sau institutia care doreste sa integreze in practica de lucru „Dosarul Digital” solicita pe platforma un cont de utilizator, dupa crearea caruia putand genera conturi pentru fiecare dintre angajatii sai.

Printre avantajele utilizarii „Dosarului Digital” se numara colectarea datelor despre beneficiari in format electronic, pastrarea unui istoric al acestora accesibil oricand, de pe telefon, tableta, sau PC, raportarea simplificata catre Directiile Generale de Asistenta Sociala, dar si reducerea timpului alocat centralizarii, transcrierii si construirii de rapoarte, datele putand fi colectate si introduse in platforma „Dosarul Digital” in timp real. Nu in ultimul rand, solutia permite configurarea unor formulare conform nevoilor fiecarei organizatii sau institutii.

Adaugă un comentariu

* Prin utilizarea acestui formular sunteți de acord cu stocarea și tratarea datelor dumneavoastră de către acest site web.

Îți mulțumim pentru feedback!